دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

مجید جلالی: برای رسیدن به موفقیت باید ریسک کرد/ خوشحالم بازیکنی در سطح بختیار جذب کردیم

سرمربی تیم پیکان گفت: تیمی می‌بندم که در سال‌های آینده تبدیل به یکی از تیم‌های مستحکم لیگ برتر شود.
کد خبر : 190607

مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان برای حضور در لیگ هفدهم به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «تیم ما در این فصل جوان‌تر شده و به طور حتم انرژی و انگیزه تیم برای رسیدن به موفقیت بیشتر شده است. تلاش کردیم تا مهره‌هایی را در این فصل به کار گیریم که اشتیاق بیشتری برای درخشیدن دارند. برای همین هم مزیت تیم ما در این است که میزان علاقه بازیکنان تیم برای یادگیری بیشتر از فصل قبل است و کادرفنی باید از این میل به سوی موفقیت به‌درستی استفاده کند.»


او ادامه داد: «ما برای آنکه شور و انگیزه بازیکنان جوان‌مان از بین نرود باید نتیجه بگیریم و برای رسیدن به چنین هدفی نیاز داریم که به‌درستی برنامه‌های‌مان را درون زمین پیاده کنیم. بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل کمک زیادی می‌کند تا بچه‌ها شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر درون زمین پیاده کنند و با افزایش این شناخت سطح کیفی و کمی تیم بالاتر می‌رود و در رقابت‌های لیگ نتایج خوبی را می‌توانیم کسب کنیم.»


سرمربی تیم پیکان در واکنش به این مسئله که بسیاری کار کردن با تیم‌های جوان را همچون شمشیر دولبه می‌دانند، تصریح کرد: «ما تیمی را می‌بندیم که در سال‌های آینده تبدیل به یکی از تیم‌های مستحکم لیگ برتر خواهد شد. البته که نگاه ما به رقابت‌های این فصل هم هست و در هدف‌گذاری که کرده‌ایم در این فصل موفق‌تر از فصل گذشته باشیم. ولی برنامه بلندمدت پیکان کسب نتیجه در فصول آینده هم هست. بنابراین باید ریسک کرد و به نیروهای جوانان میدان داد تا خودشان را نشان‌دهند. این احتمال وجود دارد که در هفته‌های اول نتایج فوق‌العاده نباشد ولی در ادامه راه کسب موفقیت‌های بیشتر در دسترس است و باید به آنها رسید.»


او در خصوص حضور مجید صالح در کادرفنی پیکان نیز بیان داشت: «صالح کارنامه مشخصی در فوتبال ایران دارد و در سطحی بود که می‌توانست همکاری خوبی با ما داشته باشد. او فکر توانمندی دارد و برنامه‌های تمرینی را به‌خوبی اجرا می‌کند. به‌طور حتم تنوع برنامه‌های صالح در شیوه‌های تمرینی به بازیکنان ما که اشتیاق زیادی دارند که بیشتر یاد بگیرند، کمک خواهد کرد تا بارفنی آنها بالاتر برود و نتیجه آن را در بازی‌های تیم ببینیم.»


جلالی در باره جذب بختیار رحمانی هم اظهارداشت: «برای آنکه خط هافبک تیم تحرک و خلاقیت بیشتری داشته باشد بازیکنی در سطح بختیار رحمانی می‌خواستیم تا بتواند با بازی‌سازی مناسبی که انجام می‌دهد در کنار دیگر بازیکنان تیم به کسب نتایج خوب تیم پیکان کمک کند و من از این بابت خوشحال هستم.»


وی درباره انتخاب جایگزین گادوین منشا در خط حمله پیکان اظهار کرد: «در تلاشیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. مهاجمان مختلفی را زیرنظر داشتیم و به گزینه‌های خوبی هم رسیده‌ایم ولی هنوز به انتخاب نهایی نرسیده‌ایم. قطعا مهاجمی را جذب خواهیم کرد که بتواند قدرت تهاجمی تیم را بالا ببرد و پیکان نگرانی درخصوص گلزنی نداشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته