دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1396 - 15:52

فراخوان برنامه پژوهشی جندی شاپور برای اعضای هیات علمی تمدید شد

فراخوان سال 95 برنامه پژوهشی جندی شاپور مخصوص طرح‌های پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 26 مرداد 1396 (17 اوت 2017) تمدید شد.
کد خبر : 190537

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برنامه پژوهشی جندی شاپور با همکاری مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش همکاری و فعالیت فرهنگی سفارت فرانسه SCAC (زیر پوشش سفارت فرانسه در ایران) با فراخوان سالانه اجرا می‌شود.


در صورت پذیرش پروژه پیشنهادی،‌ برای تسهیل و کمک به سفر محققان ایرانی به فرانسه از طرف مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی (CISSC)، و برای سفر طرف فرانسوی به ایران از سوی موسسه کامپوس فرانس (نماینده فرانسه) مبلغ مشخصی پرداخت می‌شود.


در مقابل ضروری است سالانه گزارشی از پیشرفت پروژه و فعالیت‌های انجام شده درباره چاپ مقالات و انتشار نتایج پژوهش در اختیار مرکز قرار گیرد و در قسمت سپاس‌گزاری مقالات چاپ شده باید از مرکز مطالعات و بخش فرهنگی سفارت فرانسه نیز قدردانی شود.


تامین اعتبارات و بودجه مربوط به تحقیقات پروژه مشترک به عهده خود موسسات و نهاد‌های مرتبط است و مدت در نظر گرفته شده برای انجام پروژه دو سال است.


تصویب طرح از سوی یکی از موسسات پژوهشی یا دانشگاه‌های ایران،‌ انتخاب یک نماینده به عنوان مسئول پروژه برای پروژه‌هایی که چند موسسه یا دانشگاه در آن مشارکت دارند و ارائه تنها یک طرح از سوی هر مسئول پروژه از جمله شرایط شرکت در این برنامه است.


آخرین مهلت تحویل مدارک و پروژه پیشنهادی اعضای هیات علمی تا ساعت تا ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 26 مرداد 1396 (17 اوت 2017) است.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌ها خود می‌توانند به سامانه ثبت‌ طرح‌ مرکز مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (طوبی) مراجعه کنند یا با شماره تلفن 5 - 02188919894 تماس بگیرند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته