دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 14:36
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با آنا:

کفاشیان باید جوابگوی فوتبال تبریز باشد/ او زیر بار تعویض فغانی نرفت

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی‌ گفت: با مشخص شدن خاطیان بازی تراکتور مقابل نفت با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر : 19052

سید محمد شروین اسبقیان که صبح بازی تراکتورسازی و نفت، نگرانی خود را از قضاوت علیرضا فغانی با علی کفاشیان در میان گذاشته بود در خصوص پیگیری های صورت گرفته در خصوص حوادت دقایق پایانی این بازی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «وزیر ورزش و جوانان از روزگذشته پیگیر موضوع است. ایشان در جلسات مکرری که با استاندار، فرماندار و مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشت تمامی نکاتی که آنها به آن اشاره داشتند را طی دستوری به فدراسیون فوتبال ارجاع کرد تا هر چه سریعتر اقدامات لازم صورت گیرد.»


وی افزود: «در سفر رییس جمهور که بسیار پر بار بود و مورد استقبال گرم مردم نیز واقع شد، مجددا دستور دادند تا هر چه سریعتر به اتفاقات رخ داده در جریان بازی تراکتورسازی رسیدگی شود.»


اسبقیان در ادامه گفت: «امیدوارم که فدراسیون فوتبال هر چه زودتر با خاطیان این بازی برخورد کند. ما مسائل بین المللی را در نظر می گیریم، دوست نداریم که با شلوغ کاری این فرصت را برای کسانی که قصد دارند به فوتبال ما ضربه بزنند ایجاد کنیم. وقتی کفاشیان قبل از بازی شخصا به من می گوید که قول می دهم فغانی بدون اشتباه و با عدالت قضاوت کند حالا هم باید جوابگوی ما باشد. فدراسیون فوتبال هم با توجه به دستور رئیس جمهوری و وزیر ورزش باید احکامی را در خصوص خاطیان اعلام کند.»


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا این ناعادلانه است که بخواهیم فغانی را تنها مقصر این اتفاقات بدانیم؟ گفت: «فغانی یک داور خوب و مستعد است. برای جامعه داوری ما هم زحمات زیادی کشیده‌ است، اما باید بپذیریم که اشتباهات فاحشی در این بازی انجام داد که باعث شد قهرمانی از تیم تراکتور گرفته شود. او با قضاوت پر اشتباهش هزینه زیادی برای فوتبال تبریز بوجود آورد. شورای تامین استان طی نامه‌ای همه این پیش بینی‌ها را کرده بود اما متاسفانه رییس فدراسیون زیر بار جابه‌جایی فغانی نرفت.»


وی ادامه داد: «با تاج رئیس سازمان لیگ قبل بازی صحبت کردم و او گفت ما نقشی در چیدمان داوری نداریم، باید با کمیته داوران مطرح کنید. با کفاشیان حرف زدیم که ایشان هم همان حرف ها را زد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: کفاشیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته