دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1396 - 11:00

هشدار ارتش سوریه به اسرائیل

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای نسبت به «پیامدها و خطرات اقدامات تجاوزگرایانه اسرائیل» هشدار داد و مسئولیت پیامدهای خطرناک این تجاوزها را متوجه این رژیم دانست.
کد خبر : 190331

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از تسنیم، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در این بیانیه‌ اعلام کرد: «بعد از موفقیت یگان‌هایی از نیروهای مسلح ما در خنثی کردن حمله گسترده گروه تروریستی جبهه (فتح‌الشام) النصره (سابق) به اطراف شهر البعث در حومه قنیطره و وارد کردن خسارت‌های بسیار به تروریست‌ها، دشمن اسرائیل امروز بار دیگر در تلاشی ناکام برای پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و بالا بردن روحیه آن‌ها، یکی از مواضع ارتش را هدف قرار داد.»


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش کرد یکشنبه نظامیان صهیونیست برای دومین بار به اهدافی در منطقه قنیطره سوریه حمله کردند. این حملات ساعتی پس از آن انجام شد که ارتش اسرائیل اعلام کرد که به جولان اشغالی حملات خمپاره‌ای انجام شده است.


دیده‌بان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان) مدعی شده است در دو حمله اخیر اسرائیل به منطقه قنیطره، 3 نفر از نیروهای ارتش سوریه جان‌شان را از دست دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته