دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1396 - 20:22

کشف بیش از 194 کیلوگرم تریاک در غرب استان تهران

معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران از کشف بیش از 194 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در شهرستان شهریار خبر داد.
کد خبر : 190269

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ داود عبدالمالکی، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان شهریار می‌کند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی گسترده پلیسی متوجه شدند متهم با همکاری پسر خود اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو نیسان قصد انتقال آن به غرب استان تهران را دارد.


این مقام انتظامی استان تصریح کرد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب دو تیم عملیاتی جهت پایش محورهای ورودی به استان اعزام شده، نهایتا خودروی مورد نظر را در جاده فرارت به حصارساتی شناسایی و توقیف کردند؛ در بازرسی از این خودرو 189کیلو و 480 گرم تریاک کشف و متهم نیز دستگیر شد.


وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک اقدام ضربتی ضمن دستگیری همدست متهم، در بازرسی از محل سکونتش در شهریار بیش ازپنج کیلوگرم تریاک کشف کردند.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تریاک مواد مخدر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب