دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1396 - 14:29
در گفت‌وگو با آنا

سجاد انوشیروانی: استعفا دادم تا جایگاه سرمربی بیشتر از این خدشه‌دار نشود/ امیدوارم فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی موفق باشند

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به دلیل تصمیم شورای فنی فدراسیون، مبنی بر تمرینات اختصاصی کیانوش رستمی استعفا داد.
کد خبر : 190200

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی وزنه‌برداری که قرار بود بعد از عید فطر تمرینات خود را شروع کند امروز به یک باره با استعفای سجاد انوشیروانی سرمربی تیم روبه‌رو شد. فدراسیون وزنه‌برداری چند روز جلسه شورای فنی را با حضور کیانوش رستمی و نماینده کادرفنی برگزار کرد تا برای همیشه اختلافی که بین کیانوش رستمی و انوشیروانی به وجود آمده را پایان دهد.


البته که پایان این جلسه چندان باب میل انوشیروانی سرمربی تیم ملی نبود چرا که فدراسیون رای به تمرینات اختصاصی کیانوش رستمی داد و قرار بر این شد که قهرمان طلایی المپیک ایران تمریناتش را به صورت اختصاصی و جدا از تیم ملی ادامه دهد. بعد از این اتفاق هم انوشیروانی هم که به شدت از این موضوع ناراحت بود امروز از سمت خود استعفا داد.


سجاد انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره استعفایش از تیم ملی گفت: «متاسفانه فدراسیون به هیچ کدام از قول و قرارهایش عمل نکرد و همین باعث شد که تصمیم بگیرم دیگر در تیم ملی وزنه‌برداری حضور نداشته باشم. بعد از موضوع کیانوش رستمی و رای فدراسیون به تمرینات اختصاصی او اگر همچنان به کارم در سمت سرمربی ادامه می‌دادم جایگاه سرمربی تیم ملی را خدشه دار می‌کردم و به همین دلیل استعفا دادم.»


وی ادامه داد: «امیدوارم فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی موفق باشند، من در این مدتی که هدایت تیم را برعهده داشتم تمام تلاشم را کردم تا شرایط وزنه‌برداری روز به روز بهتر شود اما به هر حال این پایان ماجرا نبود و من هم انتظاراتی از فدراسیون داشتم که محقق نشد. در هر حال من اگر کاری هم برای وزنه‌برداری انجام دادم برای اعتلای این رشته بود و امیدوارم با شرایطی که در وزنه‌برداری وجود دارد این رشته متضرر نشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته