دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال درگفت‌وگو با آنا؛

مذاکرات شبانه استقلال دلیل خاصی ندارد/ غیبت‌های جباروف در تمرینات باعث جریمه بیشترش می‌شود/ طلبکاران داخلی استقلال اعتراض خاصی نکرده‌اند

مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: استقلال از گذشته بدهی انباشته دارد و در حال پرداخت آن است ولی اولویت با هزینه‌های جاری باشگاه است.
کد خبر : 190125

پندار توفیقی در مورد آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «با توجه به حجم گسترده نقل‌وانتقالاتی که در این فصل داشتیم تا تیمی آماده را روانه مسابقات کنیم به این جمع‌بندی رسیدیم که پس از تعطیلات عید فطر کنفرانس خبری را با حضور خبرنگاران برگزار کنیم و به طور مفصل درباره کلیه ابهاماتی که در خصوص نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال مطرح است، صحبت خواهیم کرد.»


او درباره اینکه چه دلیلی دارد بیشتر قراردادهای استقلال با بازیکنان مدنظرش در ساعات پایانی شب و ابتدای روز بعد بسته می‌شود، اظهارداشت: «دلیل خاصی ندارد. ما مذاکرات طولانی مدتی را با بازیکنان داریم و به خاطر جلسات زیادی که در روز برگزار می‌کنیم تا کارهای باشگاه انجام شود بعضا خیلی طول می‌کشد تا به توافق نهایی و امضای قرارداد برسیم. برای همین توافق با بازیکن مزبور به ساعت 12 شب و حتی ساعات اولیه روز بعد کشیده می‌شود.»


مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در مورد اعتراض بازیکنان و مربیان سابق استقلال که از این باشگاه طلبکار هستند و با گرفتن بازیکنان گرانقیمت آبی‌پوشان به طلب خود نرسیده‌اند، تصریح کرد: «هیچ مربی و بازیکن حرفه‌ای به هزینه‌های باشگاه استقلال اعتراض نمی‌کند. محصول باشگاه بازیکن است و به واسطه آن است که تیم پویا می‌ماند و برای قهرمان شدن تلاش می‌کند. استقلال از گذشته بدهی انباشته دارد و در حال پرداخت آن است ولی اولویت با هزینه‌های جاری باشگاه است و پس از دادن هزینه بیمه، مالیات، اردوها، سفرهای داخلی و خارجی برای مسابقات تتمه پول باقیمانده به بدهی‌های قبلی اختصاص می‌یابد. در یک سال 10 میلیارد را می‌دهیم و سال دیگری 7 میلیارد پرداخت می‌شود.»


او ادامه داد: «در این فصل هم ارقام اعلام شده در خصوص قرارداد بازیکنان مختلف تنها حدس و گمان است. ما نسبت به سال‌های قبل با ارقام کمتری با بازیکنان به توافق رسیدیم و در برخی مواقع هم نهایتا با همان مبالغ سال پیش با بازیکنان قرارداد را تمدید کردیم. ضمن اینکه ما از فوتبال حرفه‌ای حرف می‌زنیم و تیم باید با حریفان عربی بازی کند که پول یکی از بازیکنان آنها از بودجه فصل ما بیشتر است. نمی‌شود دست و پای تیم را ببندیم و به مصاف حریف تا دندان مسلح عربی بفرستیم. هواداران هم انتظار دارند که تیم‌شان در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد و برابر حریفان شکست نخورد.»


توفیقی در مورد ضرب‌الاجل باشگاه استقلال به جباروف گفت: «بحث ضرب‌الاجلی در کار نیست. این بازیکن هر روز در تمرینات غیبت می‌کند و از مبلغ قراردادش کم می‌شود. بیش از یک ماه پیش به وکیل این بازیکن و باشگاه سپاهان نامه زدیم که او به تمرینات بازگردد ولی جباروف دائما در هر حال استنکاف است. امیدوارم او با با عقل و درایتی که به خرج می‌دهد دیگر از حضور در تمرینات سرباز نزند تا بیش از این مشمول جریمه نشود.»


او در مورد اینکه عنوان شده باشگاه استقلال در قرارداد کاوه رضایی دچار اشتباه شده است و باید با او قرارداد دو ساله‌ای بسته می‌شد تا پول بیشتری نصیب این باشگاه می‌شد، عنوان کرد: «قرارداد کاوه رضایی در سال دوم مشروط بود و این بازیکن تنها با داشتن پیشنهاد خارجی و با پرداخت درصدی مشخص از قرارداد 500 هزار دلاری‌اش می‌توانست به تیم دیگری برود. این اتفاق افتاد و کاوه رضایی به رویال شارلوا رفت و باشگاه استقلال هم به درصدی از قرارداد این بازیکن رسید.»


مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در مورد پرداخت پول شجاعیان به باشگاه گسترش فولاد گفت: «برای شجاعیان پیش پرداختی لازم بود که داده شد و الباقی پول این بازیکن هم در چک‌هایی که داده شده پرداخت می‌شود. باشگاه استقلال درحال حاضر بدهی معوقه‌ای به باشگاه گسترش فولاد ندارد.»


توفیقی در واکنش به صحبت‌های کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال که گفته بود استقلال هیات مدیره ثابتی ندارد و با آوردن ستاره‌های گرانقیمت حتی اگر قهرمان شود هم مسکنی بیش نیست، تصریح کرد: «آقایی اولیایی بزرگوارند و باشگاه استقلال برای او آرزوی موفقیت دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته