دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی فولاد خوزستان در گفت وگو با آنا

در حال مذاکره با بختیار هستیم/ باشگاه نروژی مانع جذب مکانی شد

سیروس پورموسوی گفت: ما برای گرفتن رضایتنامه سوشا باید 420 میلیون تومان به صورت نقد به باشگاه نروژی پرداخت می‌کردیم که این پول تقریبا 80 درصد قرارداد مکانی با فولاد بود و باشگاه نمی‌توانست 80 درصد مبلغ قرارداد یک بازیکن را به صورت نقدی پرداخت کند.
کد خبر : 190086

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی در فصل جدید امیدوار است تا بتواند به روزهای خوبش در فوتبال ایران برگردد. فولادی‌ها که در فصل گذشته با هدایت نعیم سعداوی نتوانستند نتایج خوبی را در لیگ برتر بگیرند دنبال آماده کردن یک تیم قدرتمند برای فصل جدید هستند.


سیروس پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط فولاد خوزستان و آغاز اردوهای پیش فصل این تیم گفت: «ما بعد از چند جلسه تمرین که در اهواز داشتیم برای برگزاری اردوی چند روزه به زنجان آمدیم. در این اردو به دنبال آمادگی جسمانی و دوران بدنسازی هستیم که زنجان به دلیل ارتفاع خوبی که از سطح دریا داشت را انتخاب کردیم. دو بازی تدارکاتی در این اردو برگزار می‌کنیم و بعد از آن برای ادامه تمرینات خودمان راهی اهواز می‌شویم.»


وی ادامه داد: «ما امسال اردوی خارجی را در دستور کار خودمان نداریم و اواخر تیرماه یک اردوی یک هفته‌ای را در تهران سپری می‌کنیم و دو بازی دوستانه هم در این اردو دستور کار ما است. جلساتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تمرینات و اردوهای خودمان را در داخل کشور برگزار کنیم و برنامه اردوی خارجی نداریم.»


پورموسوی در خصوص مذاکرت باشگاه فولاد به بختیار رحمانی افزود: «بختیار جزء اولین گزینه‌هایی بود که با باشگاه مذاکره کرد ولی در قرارداد باید هر دوطرف راضی شوند که هنوز این اتفاق نیفتاد اما ما لیست نفرات خودمان را تا دوشنبه تکمیل می‌کنیم و امیدوارم در یکی دو روز باقی‌مانده رحمانی هم به جمع ما اضافه شود.»


سرمربی فولاد در مورد منتفی شدن جذب سوشا مکانی بیان کرد: «مذاکرت خوبی با مکانی داشتیم و این بازیکن هم از نظر مالی هیچ مشکلی نداشت و اعلام کرد که چون یک فصل در فولاد بود و با این تیم قهرمان لیگ شد دوست دارد بار دیگر پیراهن فولاد را بر تن کند. اما مشکلی که برای عقد این قرارداد وجود داشت مساله‌ رضایتنامه گرفتن از باشگاه نروژی بود. ما برای گرفتن رضایتنامه سوشا باید 420 میلیون تومان به صورت نقد به باشگاه نروژی پرداخت می‌کردیم که این پول تقریبا 80 درصد قرارداد مکانی با فولاد بود و باشگاه نمی‌توانست 80 درصد مبلغ قرارداد یک بازیکن را به صورت نقدی پرداخت کند.»


وی در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید در یکی دو روز باقی‌مانده به فولاد گفت: «چند بازیکن مدنظر ما هستند که باشگاه در حال مذاکره با آنها است و فکر می‌کنم 1 یا 2 بازیکن دیگر هم به ما ملحق شوند.»


پورموسوی در رابطه با تفاوت کار در استقلال خوزستان و فولاد افزود: «یک مربی برای پیشبرد اهدافش نیاز به امکانات دارد که این امکانات در باشگاه فولاد بیشتر از استقلال خوزستان است. البته ما هم 5 سال در استقلال خوزستان حضور داشتیم و شرایط خوبی در این تیم سپری کردیم اما بعد از ورشکسته شدن گروه ملی و حمایت نکردن اسپانسر باشگاه وضعیت استقلال خوزستان بهم خورد و کار کردن در این تیم سخت شد.»


وی در مورد تقابل دوباره با عبدالله ویسی در دو تیم اهوازی گفت: «من و ویسی قبل از اینکه باهم رقیب باشیم دوست و بچه محل هستیم. عبدالله ویسی یکی از دوستان نزدیک من است و قطعا در روز بازی هم دنبال ارائه یک فوتبال پاک هستیم و اعتقادات خودمان را زیرپا نمی‌گذاریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته