دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1396 - 09:57
مصلی‌نژاد در گفت‌وگو با آنا:

همایش ملی کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان برگزار می‌شود

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: نخستین همایش ملی کامپیوتر، تیر جاری در سپیدان برگزار می‌شود.
کد خبر : 190085

احمد مصلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این همایش با هدف ارائه ایده های نو در رشته کامپیوتر و برقراری ارتباط مناسب با متخصصان این رشته و انتقال تجربیات به دانشجویان برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: این همایش که نخستین همایش ملی (بخش پوستر بین المللی) در جنوب کشور در زمینه کامپیوتر است، پنج شنبه 22 تیر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان یادآور شد: تاکنون بیش از 220 مقاله با موضوعات مختلف در زمینه کامپیوتر به دبیرخانه همایش رسیده و از این تعداد 135 مقاله پذیرفته شده است.


مصلی نژاد گفت: اهداف این همایش شامل تبادل یافته‌های جدید در رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات با تشکیل دبیرخانه دائمی همایش‌های ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان، تشویق محققان و دانشجویان بر پژوهش و معرفی مرزهای دانش در حوزه‌های مختلف مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده است.


وی از استقبال بسیار خوب استادان، پژوهشگران و دانشجویان از همایش خبر داد و اظهار کرد که تاکنون 226 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده و تقریبا نیمی از این مقالات توسط کمیته داوری اعلام نتیجه شده و نیمی دیگر در دست داوری است. این کنفرانس در سامانه تخصصی کنفرانس های معتبر کشور CIVILICA و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته