دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مانور آمادگی مقابله با شرایط ویژه در مهرآباد/ پروازهای فرودگاه مهرآباد ادامه دارد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: برگزاری مانور آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با شرایط ویژه، هیچ اختلالی در پروازهای فرودگاه مهرآباد ایجاد نکرده است.
کد خبر : 189975

به گزارش گروه اقتصادی اقتصادی آنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از آنکه صبح امروز (شنبه) در یکی از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد صدای تیراندازی به گوش رسید، این شایعه و نگرانی به وجود آمد که شاید خبر از یک حادثه تروریستی جدید باشد؛ موضوعی که طبق اعلام مقامات رسمی کشور به هیچ عنوان صحت نداشته و صرفا صداهای به وجود آمده ناشی از مانور امنیتی برگزار شده در یکی از ترمینال‌ها بوده است.


در همین راستا معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد.


محسن همدانی درباره شنیده شدن شلیک گلوله از فروگاه مهرآباد گفت:این موضوع به هیچ وجه امنیتی نبوده و نیروهای مسلح حاضر در فرودگاه یک مانور محدود داخلی برگزار کردند و برای افزایش آمادگی در جهت مقابله با اقدامات تروریستی این مانور برگزار شده است.


هم چنین رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برگزاری مانور در فرودگاه مهرآباد از سوی نیروهای مسلح، در راستای ایجاد آمادگی برای مقابله با شرایط ویژه بود.


وی اظهار کرد: این مانور، هیچ‌گونه مشکلی برای پروازهای مهرآباد ایجاد نکرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته