دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1393 - 09:40

روزبهانی: با پرچم ایران در ریو می‌درخشم/ بینی که چیزی نیست، برای مردم کشورم جان می‌دهم!

بوکسور المپیکی کشورمان که اولین سهمیه المپیک 2016 ریو را به دست آورد عزم خود برای کسب مدال المپیک را جزم کرده است.
کد خبر : 1899

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، احسان روزبهانی در مسابقات انتخابی المپیک ریو توانست به عنوان اولین ورزشکار ایران سهمیه المپیک را در رشته بوکس کسب کند.


این اتفاق در حالی رخ داد که احسان در دیدار نهایی به شدت مصدوم و در دیدار با حریف از ناحیه بینی دچار شکستگی شد اما با این حال همچنان به مسابقه ادامه داد تا سهمیه المیک را کسب کند.


احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: بازی بسیار حیاتی برای من بود و باید در این مسابقه پیروز می‌شدم تا بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم که با لطف خدا این اتفاق افتاد و در نهایت اولین سهمیه المپیک برای وطن کسب شد.


وی ادامه داد: در حین انجام مسابقه حریف ضربه‌ای وارد کرد که باعث شد بینی من شکسته شود اما خوشبختانه تا پایان کار توانستم به کار خود ادامه دهم و نتیجه را به سود خودئ پایان دهم.


وی درباره اینکه چگونه با بینی شکسته مسابقه داد عنوان کرد: برایم صورتم مهم نبود بلکه کسب سهمیه برای مردم ایران از اهمیت بیشتری برخوردار بود با توجه به این موضوع تا پایان ادامه دادم ضمن آنکه بینی که چیزی نیست برای مردم کشورم حاضرم جان بدهم.


روزبهانی به آنا گفت: هدفم حضور مقتدارنه در رقابت‌های المپیک ریو در سال 2016 است و می‌خواهم با پرچم ایران برای کشورم افتخار آفرینی کنم.


وی ادامه داد: از مردم ایران می‌خواهم که برای افتخار آفرینی ورزشکاران خود در رقابت‌های سال آینده در برزیل دعا کنند و همواره حمایت‌‌های خود را نسبت به آنها ادامه دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته