دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گزارش سایت AFC از پرسپولیس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت:پرسپولیس که پس از ۹ فصل موفق به کسب نخستین عنوان قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر ایران شد،در لیگ قهرمانان آسیا هم پس از ۹ سال بار دیگر به یک چهارم نهایی رسیده‌است.
کد خبر : 189782

به گزارش گروه ورزشی آنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار داده و فهرست بازیکنان خروجی و نفرات جدید همه تیمها را نیز منتشر کرده است.


در این گزارش ابتدا به فهرست بازیکنان خروجی و ورودی پرسپولیس اشاره شده و از شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سیامک نعمتی به عنوان بازیکنان جدید سرخپوشان نام برده شده، اما نام هیچ بازیکن جدا شده از این تیم ذکر نشده است.


AFC در این گزارش در خصوص شرایط و وضعیت پرسپولیس تهران، قهرمان لیگ برتر ایران، نوشت: «پرسپولیس که پس از ۹ فصل موفق به کسب نخستین عنوان قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر ایران شد، در لیگ قهرمانان آسیا هم به مصاف لخویا قطر رفت و با شکست این تیم قطری، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد؛ در لیگ قهرمانان آسیا هم پرسپولیس پس از ۹ سال بار دیگر به یک چهارم نهایی رسید.»


دیدار برگشت پرسپولیس برابر لخویا قطر در اواخر ماه می آخرین بازی رسمی سرخپوشان بوده، و از اوایل مرداد ماه رقابت های این تیم در لیگ برتر ایران شروع شده و پرسپولیس با هدف دفاع از عنوان قهرمانی پای به رقابتها خواهد گذاشت. پرسپولیس با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده در خط دفاعی، سیامک نعمتی در خط میانی و گادوین منشا مهاجم فصل گذشته پیکان، تیم خود را کاملاً تقویت کرده و با نفرات جدید خود به مصاف الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.


رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به مرحله یک چهارم نهایی رسیده و تیم های العین امارات، الهلال عربستان، پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان از منطقه غرب آسیا و اوراواردز ژاپن، کاوازاکی فرونتال ژاپن، گوانگژو چین و شانگهای SIPG هم از منطقه شرق آسیا به این مرحله راه صعود کرده اند. حریف تیم پرسپولیس در این مرحله، الاهلی عربستان است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته