دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1396 - 13:27

شمخانی: تصمیم حمله موشکی سپاه با اراده رهبر معظم انقلاب و مصوب شورای عالی امنیت ملی گرفته شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:‌ عملیات موشکی لیله‌القدر سپاه پاسداران یکی از منطقی‌ترین به‌کارگیری قدرت موشکی ایران پس از جنگ 8 ساله تحمیلی تا به امروز بود.
کد خبر : 189645

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، امیر دریابان علی شمخانی در مراسم روز قدس تهران و در جمع خبرنگاران درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور سوریه گفت: قدرت برای این فراهم شده که در شرایط مورد نیاز به درستی به کار گرفته شود. بعد از جنگ تا به امروز یکی از منطقی‌ترین به کارگیری قدرت موشکی ایران در عملیات موشکی سپاه اخیر شکل گرفت.


دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره اهمیت روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس دقیق‌ترین و درست ترین آدرس در رابطه با همدردی با مسلمانان روز قدس است.


وی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حوادث زیادی در کشور رخ داد که روز قدس و مساله فلسطین به موضوعی ثانوی تبدیل شود و درد مسلمانان به جای درد واقعی به درد کاذب مبتلا شود اما روز قدس تکرار این نقطه است و دقیق‌ترین همدری با مسلمانان جهان نه کنفرانس ریاض و نه محاصره قطر بلکه روز قدس است.


همچنین شمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، تاکید کرد: تصمیم حمله موشکی سپاه با اراده رهبر معظم انقلاب و مصوب شورای عالی امنیت ملی گرفته شد.


وی با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش در سوریه، اظهار داشت: حمله موشکی جمهوری اسلامی علامت و نشانه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در حفظ منافع ملی و تأمین امنیت کشور است و پیامی غیر از قدرت و امنیت برای کشورهای مسلمان ندارد و این قدرت در خدمت امت اسلامی است.


شمخانی درخصوص تصمیم‌گیری در این باره نیز تأکید کرد: تصمیم‌های تأثیرگذار در امنیت ملی که در شورای عالی امنیت هدایت می‌شود و روی آن تصمیم گرفته می‌شود توسط مقام معظم رهبری به این شورا ارجاع شده و با همدلی و وحدت میان قوا و نهادها این موضوعات در شورا به تصویب می‌رسد که این موضوع نیز اینگونه بود و شورا بدون اذن رهبری تصمیمی نمی‌گیرد.


دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: پس هر دو سخن درست است تصمیم حمله موشکی با اراده رهبر معظم انقلاب و مصوبه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته