دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1396 - 13:08
دو خبر/

مسابقات شطرنج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد

مسابقات شطرنج کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان یادواره رمضان در دو بخش بزرگسالان و خردسالان در سالن زیبای شطرنج مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برای نحستین بار برگزار شد.
کد خبر : 189458

به گزارش آنا، در مسابقات شطرنج کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ۸ شطرنج باز از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به روش سویسی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان محمد عبدالشاه به مقام نخست دست یافت. محمد کاظم شهمیرزادی دوم شد و آرش طاهریان به مقام سوم دست یافت.


در بخش خردسالان مسابقات که چهار شرکت کننده داشت، آرش عبدالشاه اول شد، امینی جهرمی کوچک فرزند عضو هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه دوم شد و دو قلوهای پرهیز جوان سومی مشترک را از آن خود کردند.


مسابقات شطرنج کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به همت مدیریت امور ورزشی این واحد دانشگاهی، گروه تربیت بدنی و همکاری دکتر محمد عبدالشاه برای نخستین بار برگزار شد.


دبیرخانه هیات امنا قهرمان شد


مسابقات فوتبال گل کوچک کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در شب های پر برکت ماه مبارک رمضان برگزار شد.


در این مسابقات ۵ تیم حضور داشتند که در خاتمه تیم دبیرخانه هیات امنای استان توانست با دو پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی دست یابد.


تیم تربیت بدنی هم امتیاز با دبیر خانه استان و بخاطر تفاضل گل کمتر به مقام دوم دست یافت و تیم اداری که در شب آخر مسابقات با حساب ۴ بر صفر از هیات امنای استان شکست خورده بود، سومی مسابقات را از آن خود کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته