دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1396 - 12:37

لیبرمن: حزب‌الله درصدد باز کردن جبهه جدیدی در سوریه علیه اسرائیل است

وزیر جنگ اسرائیل با بیان اینکه تل‌آویو اجازه بازگشت هیچ‌یک از پناهجویان فلسطینی را به اسرائیل نمی‌دهد گفت ما خواهان حل و فصل کامل اوضاع اسرائیل با عربستان هستیم.
کد خبر : 189429

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه المیادین، آویگدور لیبرمن گفت: «ما خواهان حل و فصل کامل اوضاع اسرائیل با عربستان و کشورهای حوزه خلیج (فارس) هستیم.»


وی با بیان اینکه تل‌آویو اجازه بازگشت هیچ‌یک از پناهجویان فلسطینی را به اسرائیل نمی‌دهد تصریح کرد: «دستیابی به حل و فصل سیاسی با فلسطینیان پیش از حل و فصل اوضاع منطقه‌ای بی معنی است.»


لیبرمن که در کنفرانس هرتسلیا سخن می‌گفت، مدعی شد: «زمانی که ما از لبنان خارج شدیم تهدید کردیم اگر تحرکی ببینیم، باز خواهیم گشت ولی تاکنون به چیزی دست نیافته‌ایم. ما هیچ تصمیمی برای عملیات نظامی چه در تابستان، چه در پاییز، چه در شمال و چه در جنوب نداریم و هدفمان جلوگیری از وقوع جنگ است.»


وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد حزب‌الله از وضعیت موجود در سوریه به سود خود سوءاستفاده می‌کند و می‌خواهد جبهه جدیدی را در جنوب سوریه علیه اسرائیل باز کند. همچنین حزب‌الله می‌کوشد از این مسیر از سوریه به لبنان سلاح قاچاق کند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته