دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 10:28
با تاکید بر نقش روابط عمومی‌ها در رشد و رکود یک مجموعه

فرماندار کازرون از بی‌توجهی برخی مدیران به جایگاه روابط عمومی انتقاد کرد

فرماندار کازرون در مراسم تجلیل از مدیران روابط عمومی‌های برتر این شهرستان گفت: روابط عمومی‌ها عامل رشد یا رکود یک مجموعه به شمار می‌آیند و با اطلاع‌رسانی به‌موقع از کارهای انجام‌گرفته، می‌توانند عامل شکوفایی و پویایی مجموعه خود محسوب شوند.
کد خبر : 18941

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمیدرضا گرامی در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کازرون اظهار کرد: گرچه امروزه با توجه به شرایط موجود کشور که نشأت گرفته از توطئه دشمنان و ضعف مدیریتی در برخی جا‌ها بوده با محدویت اعتباری و کمبود نیرو روبه‌رو هستیم، دلیلی بر عدم اطلاع‌رسانی کارهای انجام گرفته نیست.


وی از بی‌توجهی برخی مدیران و رؤسای ادارات و نهادهای کازرون به جایگاه روابط عمومی انتقاد کرد و گفت: اگر در حوزه روابط عموی واطلاع رسانی هزینه‌هایی صورت گیرد این به معنی ضرر نیست بلکه باید به عنوان درآمد و سرمایه سازمان به آن نگاه کرد.


فرماندار کازرون جایگاه روابط عمومی در ادارات را بسیار با ارزش و مهم توصیف کرد و افزود: روابط عمومی‌های ادارات باید مردم و رسانه‌ها را در جریان عملکرد اداره متبوع خود قرار دهند و با دفاع از اداره‌شان به نقد‌ها پاسخ قانع‌کننده داشته باشند.


گرامی تصریح کرد: یک مدیر فهیم، جامع‌نگر و آینده‌نگر باید روابط عمومی را مهم‌ترین بخش اداره خود بداند، در غیر این صورت در تیررس مستقیم حرف و حدیث‌های گوناگون قرار می‌گیرد.


وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی از فضای رسانه‌ای و به ویژه در فضای مجازی سعی در ایران‌هراسی در میان مردم جهان دارند، اظهار کرد: می‌توان با رصد اخبار منتشرشده و مدیریت صحیح اطلاعات از سیاه‌نمایی و ایجاد فضای یاس و نا امیدی درجامعه جلوگیری کرد.


گرامی با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره‌گیری از امکانات دولتی در انتخابات خلاف قانون است و روابط عمومی‌ها توجه کنند که خدمات انجام‌شده در نظام جمهوری اسلامی نتیجه تلاش یک مجموعه است و نباید با انتشار جهت‌دار اخبار برخی فعالیت‌ها و خدمات را منحصربه نام افراد کرد.


فرماندار کازرون با توجه به اهمیت آموزش روابط عمومی‌ها و چگونگی انتشار اخبار گفت: روابط عمومی‌ها عامل رشد یا رکود یک مجموعه به شمار می‌آیند و با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از کارهای انجام گرفته، ارتباط همه‌جانبه با اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرنگاران و پاسخ‌گویی به نقد‌ها می‌توانند عامل شکوفایی و پویایی مجموعه خود محسوب شوند.


در پایان این جلسه از مدیران روابط عمومی‌های بر‌تر و فعال شهرستان از جمله روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش، هلال احمر و بهزیستی با اهداح لوح وهدایا تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب