دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور بخش خصوصی

میز کالایی گل و گیاهان زینتی و دارویی برگزار شد

میز تخصصی کالایی گل و گیاهان زینتی و دارویی با مشارکت بخش خصوصی و حضور کارشناسان و فعالان این حوزه در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.
کد خبر : 189221

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران در این نشست مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت این بازار به لزوم تعریف چشم انداز و توسعه این صنعت در نشستهای این چنینی تأکید کرد.


ویب تشکل‌های بخش‌خصوصی را از مهمترین ارکان این صنعت دانست و گفت: بزرگترین رسالت این میز ارائه تصویر جهانی از این صنعت و سهم ایران از این بازار است.


وی کاهش بازه زمانی از برداشت تا ارائه در بازار، توجه به فناوریهای روز دنیا و همچنین قرنطینه و بسته بندی را مهمترین موضوعات برای طرح و بررسی و آسیب شناسی تلقی کرد.


همچنین در این نشست آقای بازاری، مدیرکل هماهنگی صادرات کشاورزی و صنایع تبدیلی با ارائه گزارشی از وضعیت موجود بعنوان متولی این نشست، به تشریح چالشهای پیش روی این صنعت پرداخت.


گفتنی است در این نشست فعالان صادراتی این حوزه با بیان مشکلات خود، وضعیت موجود بازار را در گفتگو با کارشناسان و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران آسیب شناسی و تحلیل کرده و به ارائه راهکار پرداختند.


انتهای پیام/

برچسب ها: خسروتاج
ارسال نظر
قالیشویی ادیب