دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1396 - 11:48
در گفت‌و‌گو با آنا؛

احسان روزبهانی: برخی افراد اجازه نمی‌دادند به ناطق نزدیک شوم/ به لطف دادگان اختلافاتم با فدراسیون بوکس پایان یافت

بوکسور المپیکی ایران در ریو گفت: برخی افرادی که کنار ناطق نوری بودند اجازه نمی دادند من به او نزدیک شوم و همین مسائل باعث شده بود که اختلاف بین ما روز به روز بیشتر شود و من از فدراسیون فاصله بگیرم.
کد خبر : 189178

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، احسان روزبهانی تنها بوکسور کشورمان در المپیک ریو که بعد از این رقابت‌ها با فدراسیون بوکس و ناطق نوری رئیس این فدراسیون اختلافات زیادی پیدا کرده بود روز گذشته با میانجی گری محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به اختلاف دو ساله خود با فدراسیون بوکس پایان داد و قرار است به زودی به اردوی تیم ملی برگردد.


احسان روزبهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره بازگشتش به تیم ملی و برطرف شدن کدورتی که با ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس داشت گفت: «‌متاسفانه این اختلافات از دو سال قبل شروع شده بود و برخی افرادی که کنار ناطق نوری بودند اجازه نمی‌دادند من به او نزدیک شوم و همین مسائل باعث شد تا که اختلاف بین ما روز به روز بیشتر شود و من از فدراسیون فاصله بگیرم. اما خدا را شکر با وساطت دادگان این موضوع حل شد و من روز گذشته به فدراسیون رفتم و در جلسه ای که با ناطق نوری رئیس فدراسیون داشتم همه اختلافات گذشته را کنار گذاشتیم.»


وی در ادامه افزود: «اگر کسی غیر از دادگان این موضوع را پیگیری می‌کرد من به فدراسیون نمی آمدم و هنوز این اختلاف وجود داشت اما به دلیل ارادت ویژه ای که به او دارم، خوشبختانه مقدمات این کار را در افطاری ریاست جمهوری توسط او فراهم شد و اختلافات را برای همیشه کنار گذاشتیم.»


روزبهانی در مورد وضعیت فعلی خودش نیز اظهار کرد: «‌خوشبختانه شرایط خوبی دارم و از تمریناتم در این مدت غافل نبودم، منتظر هستم تا اردوی تیم ملی برگزار شود و به اردوی تیم ملی برگردم. به اتفاقات گذشته و درگیری هایی که در این مدت با فدراسیون داشتم به هیچ عنوان دیگر فکر نمی کنم و امید دارم با مربی کوبایی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است تمرینات را شروع و روزهای خوب ورزش حرفه ای برگردم.»


وی همچنین در مورد حضور در انتخابی تیم ملی اظهار کرد: «حضور در انتخابی تیم ملی چندان مهم نیست، مسابقه ای برگزار می شود و من هم در این مسابقه شرکت خواهم کرد. در حال حاضر مهمترین موضوع پایان اختلافات و درگیری هاست من با فدراسیون بود که به لطف دادگان ختم به خبر شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته