دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1396 - 09:35
در گفت‌وگو با آنا؛

پورموسوی: هدف فولاد آبروداری در لیگ برتر است/ تا فردا دروازه‌بان اول تیم مشخص می‌شود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: کمی انتظارات از من بالا رفته و این توقع وجود دارد که بتوانم در لیگ برتر با فولاد به نتایج جالب توجهی برسم هر چند که هدف من آبروداری در لیگ برتر است.
کد خبر : 189084

سیداکبر پورموسوی در خصوص اینکه چه اهدافی را با تیم فولاد خوزستان دنبال می‌کند به خبرنگار ورزشی آنا،‌ گفت: «فولاد سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر را دارد و باز هم می‌تواند به این عنوان دست پیدا کند. البته هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و من هم چنین قولی نداده‌ام ولی ما در این فصل به دنبال این هستیم که در لیگ برتر آبروداری کنیم. در همین راستا همه تلاش خود را خواهیم کرد و در این راه نیاز به حمایت همه مجموعه فولاد از مدیران باشگاه گرفته تا بازیکنان و هواداران تیم داریم.»


او افزود: «با توجه به موفقیت‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا به همراه استقلال خوزستان به‌دست آوردم و اینکه با بی پولی این تیم را در لیگ برتر به رتبه هفتم رساندم، کمی انتظارات از من بالا رفته و این توقع وجود دارد که بتوانم در لیگ برتر با فولاد به نتایج جالب توجهی برسم. البته ما فولاد را براساس بودجه باشگاه می‌بندیم و همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا موفقیت‌های زیادی را به‌دست آوریم. مهم این است که بتوانیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم تا در ادامه فصل در میان تیم‌های مدعی قرار بگیریم.»


سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه وی توانسته مهره‌های موردنظرش را در فولاد جذب کند یا نه، بیان داشت: «در نقل‌وانتقالات اولین گامی که برداشتیم این بود که با بازیکنان سابق تیم که جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم بودند، تمدید کنیم که در این میان بازیکنی مثل اسماعیل شریفات را از دست دادیم و او به ذوب‌آهن رفت. الان به دنبال این هستیم که بختیاررحمانی را حفظ کنیم. او در حال مذاکره با باشگاه است و امیدوارم هر چه زودتر روی مبلغی خاص توافق کنند. ما روی بختیار حساب بازکرده‌ایم و امیدواریم که هر چه زودتر قراردادش را تمدید کند.»


وی ادامه داد: «در جذب بازیکن هم خوشبختانه بازیکن بومی و اثرگذاری مثل ایمان مبعلی را پس از چندین فصل به فولاد بازگرداندیم و حالا او می‌تواند در کنار بختیار رحمانی عیار خط هافبک ما را بالا ببرند و قدرت بازی‌سازی فولاد را بیش از گذشته کنند. ضمن اینکه رحیم زهیوی به رغم پیشنهادهای مالی بالاتری که از تیم‌های دیگر داشت ترجیح داد تا در تیم استان خود بازی کند و امیدوارم که بتواند همچون زمانی که در استقلال خوزستان بازی می‌کرد یکی از خوب‌های فولاد باشد.»


پورموسوی خاطرنشان کرد: «به طور کلی هدف ما این است که بازیکنان بومی و شاخص استان را در فولاد جمع کنیم و تنها در پست دروازه‌بانی بازیکنی خارج از استان را جذب خواهیم کرد. گزینه‌‌های مختلفی داریم و نام‌هایی چون فرناندو دخسوس که سابقه بازی در تیمی خوزستانی دارد به همراه وحید طالب‌لو، سوشا مکانی و دو سه گلر دیگر مدنظرمان است. طالب‌‌لو که فصل گذشته در فولاد بوده و آشنایی لازم را با شرایط تیم دارد، سوشا هم که قبلا دروازه‌بان فولاد بوده است. به احتمال زیاد تا فردا تکلیف دروازه‌بان اول تیم مشخص می‌شود. ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد حتی‌الامکان بازیکن خارجی جذب نکنیم.»


او در مورد اینکه نگران نیست همچون استقلال خوزستان در فولاد هم تیمش با مشکل مالی مواجه شود، عنوان کرد: «همه چیز در فولاد مشخص است و تیم حامی مالی دارد. نگرانی در مورد مسائلی مالی نداریم و بدون دغدغه فقط به فکر مسائل فنی تیم خواهیم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته