دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 09:30

صندلی داغ در جشن توانمندی‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

نخستین جشنواره توانمندی‌های دانشجویی با عنوان «راچینه» در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.
کد خبر : 18907

به گزارش خبرنگار آنا در این مراسم که با حضور خیل مشتاقان و دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری برگزار شد، دانشجویان به ارائه دستاوردهای خود در زمینه موسیقی، تئاتر، شعر، تئاتر عروسکی و سرود پرداختند.


این مراسم در حضور هنرمندانی از صدا و سیما مرکز یزد برگزار و به داوری گذاشته شد. از بخش‌های جذاب این جشن چندساعته می توان اجرای قسمت صندلی داغ با میهمانی دکتر کمال خواجه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، را نام برد.


دکتر محمدرضا اسلامی رئیس واحد یزد، برگزاری این برنامه را حلقه مفقوده‌ای دانست که می‌تواند در بالابردن روحیه نشاط دانشجویان و شکوفایی استعدادهای این عزیزان مفید باشد.


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد یزد هم با تشکر از دست‌اندرکاران صدا و سیما مرکز یزد سالروز افتتاح شبکه تابان را به آنان تبریک گفت و اظهار کرد: خط مشی معاونت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی شکوفایی استعدادهای دانشجویی است و دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه با تشکیل کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی گام‌های استواری در این راه برداشته و نمونه این مهم اجرای جشن توانمندی‌های دانشجویی است که با عنوان راچینه توسط کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی باران دانشگاه برگزار می شود.


در پایان مراسم به نفرات برتر و برگزار کنندگان نخستین جشن توانمندی‌های دانشجویی جوایزی اهدا شد.


راچینه در گویش یزدی به معنای راه پله بوده و مفهوم عنوان این برنامه همان شکوفایی استعدادهای دانشجویان و حرکت به سمت تعالی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب