دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عامل بوی نامطبوع در خاش واحد تولیدی قیر بود

فرماندار خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی آلودگی زیست محیطی در این شهر با تلاش و همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، کارشناسان بهداشت و سایر عوامل دست اندرکار مشخص و شناسایی شد.
کد خبر : 189052

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: یک واحد تولیدی قیر که در مجموعه شهرک صنعتی خاش فعالیت داشته با انجام کارهای غیرقانونی سبب سلب آرامش مردم عزیز خاش شده بود.
وی افزود: با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و کارشناسان بهداشت و غیره از فعالیت غیرقانونی این واحد جلوگیری و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.
فرماندار خاش ادامه داد: انجام کارهای قانونی و تلاشهای همکاران ما در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، محیط زیست، امنیتی و انتظامی و غیره آرامش در منطقه حاکم است و خداوند را شاکریم قضیه بامداد امروز در شهر خاش که سبب نگرانی مردم شده بود ختم بخیر شد.
بوی نامطبوع از بامداد امروز در برخی نقاط شهر خاش سبب نگرانی مردم و مراجعه 52 نفر به بیمارستان شد که خوشبختانه با تلاش نیروهای بهداشت و درمان تمامی آنان مداوا و مرخص شدند و تنها یک فرد مسن و یک نوجوان که سابقه ناراحتی تنفسی داشتند تا مداوای کامل در بیمارستان بستری هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بوی نامطبوع خاش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته