دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات خبرداد:

آموزش 250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره‌های الکترونیکی

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات از آموزش250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره‌های الکترونیکی خبر داد.
کد خبر : 188932

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند با اشاره به استقرار پایه یازدهم در سال تحصیلی (97-96)، گفت: دوره‌های مربوط به کتب تازه تالیف پایه یازدهم در سال تحصیلی جدید به سه شیوه حضوری، الکترونیکی و متمرکز کشوری برای معلمان برگزار خواهد شد.


وی افزود: در شیوه حضوری ابتدا 1856 نفر از معلمان پایه یازدهم در دوره تامین مدرسی شرکت کرده سپس این افراد با حضور در استان‌ها نسبت به آموزش همه معلمان پایه یازدهم اقدام خواهند کرد.


چهاربند تصریح کرد: در بخش دوره‌های حضوری 58 عنوان کتاب جدیدالتالیف داریم که از این تعداد 19عنوان مربوط به شاخه نظری،30 عنوان کتاب مربوط به شاخه فنی و حرفه‌ای و 9 عنوان به شاخه کاردانش مربوط می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: در شیوه آموزش الکترونیکی 27 عنوان کتاب مربوط به شاخه نظری و 6 عنوان مربوط به شاخه فنی و حرفه‌ای است که مجموعا آموزش‌های لازم به صورت الکترونیکی برای 250 هزار معلم ارائه می‌شود.


رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در شیوه متمرکز کشوری، دوره‌های آموزشی مربوط به 36 عنوان کتاب شاخه فنی و حرفه‌ای برای 2695 نفر از معلمان رشته‌های خاص به صورت یک جا برگزار خواهد شد.


وی از برگزاری آزمون دوره‌های آموزشی اعم از تامین مدرسی، متمرکز کشوری و الکترونیکی در مراکز آزمون خبر داد و تصریح کرد: در این راستا، در تمامی استان‌ها در حال جمع‌آوری اطلاعات مربوط به سایت‌های کامپیوتر هستیم تا پس از اجرای آموزش‌ها، معلمان آزمون خود را به صورت الکترونیکی و در مراکز برگزار کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته