دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1396 - 14:04

رأی جالب یک قاضی برای یک شکارچی قُمری

دادرس شعبه اول دادگاه عمومی منوجان استان کرمان یک شکارچی قمری را به ایجاد صفحه محیط زیستی در اینستاگرام با ۲۰۰۰ فالوئر و ساخت کانال تلگرامی محیط زیستی محکوم کرد.
کد خبر : 188903

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی پیش یکی از شکارچیان غیر مجاز در شهرستان منوجان استان کرمان به اتهام حمل اسلحه شکاری غیر مجاز و شکار دو قطعه قمری به سه ماه حبس، ایجاد صفحه محیط زیستی در اینستاگرام با ۲۰۰۰ فالوئر، گذاشتن 50 عکس از محیط زیست و ⁦ساخت کانال تلگرامی محیط زیستی با موضوع محیط زیست و طبیعت استان کرمان و شهرستان منوجان محکوم شد.


به گزارش آنا، سال 94 نیز یک مجرم حیات وحش که دست به عرضه و فروش 32 قطعه پرنده کوکر و قمری زده بود و در دادگاه بدوی گمیشان محکوم به تحمل شش ماه حبس تعزیری شد که این پرونده با اعتراض وی به دادگاه تجدیدنظر استان گلستان ارسال شده بود. این دادگاه با بررسی پرونده با اعمال تخفیف حکم، حبس وی را به مدت یک سال معلق و او را مکلف کرد که برای آشنایی بیشتر با چگونگی حفاظت محیط زیست، هفته‌ای یک روز برای آموزش محیط‌بانی و نیز شناخت آثار مخرب شکار غیرمجاز در اداره حفاظت محیط زیست بندر ترکمن و گمیشان حاضر شده و پس از یادگیری این موارد نسبت به آموزش آن به دیگران در محل اقامت خود اقدام کند.






انتهای پیام/

برچسب ها: محیط بان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته