دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1396 - 13:18

پرسپولیس اولویت اول کمال؛ کامیابی‌نیا در سه راهی ایران، قطر و یونان

مدیر برنامه کمال کامیابی‌نیا گفت: اولویت اصلی این بازیکن ماندن در پرسپولیس است.
کد خبر : 188881

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسئولین تیم فوتبال پرسپولیس این روزها درگیر مذاکره با برخی از بازیکنان این تیم هستند که در این میان یکی از بازیکنانی که هنوز موفق نشده‌اند قراردادش را تمدید کنند هافبک دفاعی این تیم است.


کمال کامیابی‌نیا تنها بازیکن فعلی پرسپولیس است که قراردادی با باشگاه ندارد و برانکو هم برای حفظ این بازیکن به باشگاه تذکر داده‌است.


کامیابی‌نیا روز گذشته برای مذاکره با مسئولین پرسپولیس به باشگاه رفت که این جلسه نتیجه‌ای برای دو طرف درپی نداشت.


اما طبق صحبت‌های حمیدرضا رجبی مدیربرنامه کامیابی‌نیا این بازیکن دوست دارد در پرسپولیس بماند و ماندن در جمع سرخپوشان اولویت اصلی کمال است.


رجبی در خصوص مذاکرات روز گذشته کامیابی‌نیا با مسئولین باشگاه به آنا گفت: «روز گذشته به اتفاق کمال به باشگاه رفتیم و صحبت‌های خوبی هم میان دوطرف انجام شد. اما هنوز کار به صورت نهایی به اتمام نرسید و باید منتظر جلسات بعدی باشیم.»


رجبی افزود: «اولویت اصلی کمال پرسپولیس است و او دوست دارد باردیگر در جمع سرخپوشان باقی بماند. امیدوارم جلسات باشگاه با کامیابی‌نیا مثبت باشد و کمال قراردادش را تمدید کند.»


وی در ادامه گفت:« کمال از قطر ، یونان و یک تیم لیگ برتری شهرستانی پیشنهاد دارد اما اولویت وی تمدید قرار داد با پرسپولیس است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته