دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1396 - 13:58
مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش:

کتاب‌های پایه یازدهم در دست تالیف و تدوین است

مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال برای اولین بار پایه یازدهم در مدارس استقرار می‌یابد که بخشی از کتاب‌های درسی این پایه تالیف و بخشی دیگر در دست تالیف است که تا پایان تابستان آماده و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
کد خبر : 188872

قربانعلی افشانی، مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به استقرار پایه یازدهم در سال تحصیلی 97-96، گفت: خوشبختانه برای استقرار این پایه تحصیلی با مشکل خاصی مواجه نیستیم.


وی افزود: از سال گذشته پس از استقرار پایه دهم اقدامات لازم برای استقرار پایه یازدهم آغاز شد و این اقدامات تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.


افشانی یادآور شد: برخی کتاب‌های درسی پایه یازدهم تالیف و در سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی در دسترس سرگروه‌های آموزشی استان‌ها قرار گرفته است، اما تالیف برخی کتاب‌های دیگر در حال انجام است.


مدیرکل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در ادامه از آغاز دوره‌های آموزشی معلمان پایه یازدهم خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان از ابتدای تیر ماه آغاز و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت که سپس این افراد که منتخبان هر استان هستند باید پس از بازگشت به سایر معلمان آموزش‌های لازم را ارائه کنند.


افشانی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی آینده پایه دوازدهم در نظام آموزشی اجرا خواهد شد که با استقرار این پایه، دوره پیش دانشگاهی حذف می‌شود.


وی افزود: اقدامات لازم برای استقرار پایه دوازدهم از ابتدای مهر امسال آغاز می‌شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته