دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1396 - 11:36

اعلام دلایل سر‌گردانی پارو‌ زنان در مجارستان/ رئیس فدراسیون:دیگر تکرار نمی‌شود

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: متاسفانه مشکلی که برای تیم ملی قایقرانی ایران در اردوی مشترک مجارستان به وجود آمد از طرف مسئول هماهنگ کننده در آن کشور بود.
کد خبر : 188822

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی قایقرانی ایران بعد از حضور در مسابقات کاپ جهانی به تازگی راهی مجارستان شد تا طبق تفاهم نامه مشترکی که بین فدراسیون ایران با کشور مجارستان برقرار شده‌است، اردوی مشترکی با قایقران مجارستانی داشته باشد اما تیم ملی قایقرانی بعد از ورود به مجارستان با مشکلات زیادی روبه رو شد به طوری که هیچ گونه امکاناتی برای ملی پوشان ایرانی در نظر گرفته نشده بود. این در حالی است که طبق تفاهم نامه مشترکی که بین این دو کشور منعقد شده است، باید تمامی امکانات برای حضور ملی پوشان هر دو کشور در اردوی های مشترک فراهم شود. البته گویا فدراسیون مجارستان برای حضور قایقرانی ایرانی ایمیل‌هایی را به فدراسیون ایران ارسال کرده بود اما فدراسیون ایران پاسخی به آنها نداد و به همین دلیل هم بوده که ملی پوشان در مجارستان با مشکلات زیادی روبه رو شده بودند.


غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره مشکلاتی که برای تیم قایقرانی در مجارستان به وجود آمد اظهار کرد: «‌ما دوشنبه شب در جلسه‌ای که با مربیان داشتیم نتایجی که ملی‌پوشان در مسابقات صربستان و مجارستان کسب کردند و همچنین اردوی مشترک تیم ملی قایقرانی در مجارستان که با مشکلات زیادی همراه شده بود بررسی کردیم. در وهله اول که همه مربیان از نتایج ملی پوشان راضی بودند اما در مورد حضور در مجارستان اقلیمی مربی این تیم در مورد مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده بود توضیح داد.»


وی ادامه داد: «متاسفانه این مشکلات به دلیل عدم هماهنگی مسئولی که در مجارستان حضور داشته به وجود آمده است و بحث بی جواب بودن ایمیل های فدراسیون ایران به فدراسیون مجارستان مطرح نبوده است. با توجه به تفاهم نامه‌ای که ما با فدراسیون مجارستان داریم این اردوها ادامه دار است و به همین یک اردو ختم نمی‌شود که البته ما هم دستورات لازم را داده‌ایم تا دیگر شاهد این ناهماهنگی‌ها نباشیم.»


رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: «وقتی ویزای قایقرانان صادر شده بود آنها درجریان بودند که تیم ملی قایقرانی به مجارستان می‌رود اما متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها مانند وسیله نقلیه برای آنها فراهم نکرده بودند. در مورد محل استراحت هم از اول هم قرار نبود هتلی برای ملی‌پوشان رزرو شود بلکه قرار بود در خوابگاه اسکان داده شوند. به هر روی این ناهماهنگی به وجود آمده اما به طور حتم در ادامه این اردوها دیگر شاهد آن نخواهیم بود.»


امینی همچنین در مورد اختلاف افشین و فرزام مربی روئینگ بانوان و مردان اظهار کرد: «هر دو تیم به کارشان ادامه می دهند و بالاخره در هر تیمی ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما مهم این است که تیم روئینگ بانوان و همچنین آقایان با مربیان خود مشغول تمرین هستند البته من نمی توانم بگویم مشکل به طور کامل حل شده است اما فعلا مشکل خاصی نیست و اردوها به صورت منظم در حال برگزاری است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته