دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1396 - 11:12
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان:

شهید چمران مرد علم و عمل بود

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان اظهار کرد: «شهید چمران در میدان علم و عمل توانست مجاهدت‌های خود را به عینه به اثبات برساند.»
کد خبر : 188798

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ علی رستمی در جمع استادان بسیجی در سالروز شهادت دکتر چمران خطاب به آنان گفت:‌ «امروز مانند چمران‌ها در ایران و دنیا نداریم، شاید باشند انسان‌هایی شریف که در گمنامی تمام برای خدمت به اسلام و بشیریت راه چمران را ادامه می‌دهند اما چمران با گذر از نام و نان به اینجا رسید و امروز الگوبرداری از اوست که برخی‌ها را در این راه موفق کرده است.»


وی با بیان اینکه او برای رسیدن به خدا خالصانه و خاشعانه تلاش کرد، افزود:‌ «امروز باید از چمران الگو بگیریم و علم و عمل در کنار هم باشد. چمران با خدا بود و برای خدا زندگی کرد و به خدا رسید و علم و حلم و عمل شهید چمران او را خدایی کرد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان نیز گفت: «شهید چمران را می‌توان نمونه ای کامل از یک سرباز ولایتمدار دانست. وی انسان کاملی بود که در همه مراحل زندگی رشد یافت و در مکتب امام حسین (ع) شاگردی کرد و در این راه به مقصود اصلی خود رسید.»


مهدی شیخ موحد افزود: «مانند شهید چمران را فقط و فقط در دوران دفاع مقدس می‌توان یافت. این شهید با همه نام و نشان‌هایی که داشت در کنار سایر رزمندگان زندگی ساده‌ای داشت و این سادگی نشانه‌ای از خدایی بودن این انسان افسانه ای است. شاید قرن‌های قرن بگذرد تا دنیا انسانی مانند شهید چمران به خود ببیند. انسانی که در همه زمینه به واقع انسانی کامل و رشد یافته بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته