دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1396 - 10:59

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برای مصاحبه دکتری تخصصی سال 1396 آماده می‌شود

جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه و مدیران گروه‌های آموزشی واحدها و مراکز آموزشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 188776

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه با توجه به برگزاری مصاحبه رشته های دکتری تخصصی در استان‌ها گفت: در پذیرش دکتری این دانشگاه 50 درصد نمره به آزمون کتبی و 50 درصد به مصاحبه اختصاص داده شده که از این 50 درصد، 30 درصد متعلق به مستندات و 20 درصد مربوط به مصاحبه علمی است.


دکتر علیرضا امیرتیموری با اشاره به واحدهایی که مصاحبه دکتری در استان گیلان را انجام می دهند، گفت: در جلسه ستاد اجرایی مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مصوب شد که واحدهای دانشگاهی لاهیجان، بندرانزلی و آستارا با واحد رشت مشارکت داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: در این جلسه علاوه بر انتخاب مدیران گروه های مختلف برگزار کننده مصاحبه تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد که بر این اساس باید برای هر رشته گرایش یک مدیرگروه و بین 3 تا 5 نفر عضو هیات علمی واجد شرایط و ترجیحا با مرتبه علمی دانشیار به بالا تعیین شود.



امیرتیموری افزود: از آنجا که ممکن است داوطلبی در بیش از یک استان مصاحبه داشته باشد، برای رفاه حال داوطلبان مقرر شده که با ارائه گواهی مصاحبه در استان دیگر، داوطلب بتواند در روزهای بعد از زمان مصاحبه تعیین شده حاضر شده و مصاحبه او انجام شود.


رئیس واحد رشت با تاکید بر رعایت عدل و انصاف در مصاحبه ها خاطرنشان کرد: باید در انتخاب تیم مصاحبه شونده نهایت دقت و حساسیت وجود داشته باشد تا علاوه برنظم حاکم بر اماکن مصاحبه، حضور به موقع اعضای تیم مصاحبه مورد توجه قرار گیرد تا خللی در کار نباشد.


امیرتیموری اطلاع رسانی دقیق زمان برگزاری مصاحبه را مهم دانست و بیان کرد: مسئولان اجرایی واحدهای دانشگاهی باید در اطلاع رسانی به موقع و صحیح به داوطلبان توجه کنند تا آنان از زمان حضور خود در محل های مصاحبه در زمان مشخص شده، اطلاع یابند.


دکتر شهاب شریعتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هم گزارش مبسوطی از روند فعالیت و اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته