دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1396 - 10:24
در گفت‌وگو با آنا؛

مهدی تارتار: به دنبال ایستادن در نیمه بالای جدول هستیم/ پول نداریم بازیکن گرانقیمت بگیریم

سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم گفت: هدف اصلی‌مان در لیگ هفدهم قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول است.
کد خبر : 188752

مهدی تارتار در خصوص اینکه تیم پارس‌جنوبی جم می‌تواند در لیگ برتر شگفتی‌ساز شود یا نه، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «هدف ما این است که همچون فصل گذشته در لیگ آزادگان در لیگ برتر هم تبدیل به تیم یکدستی شویم. رمز موفقیت ما در یکدلی و اتحاد است. برای این کار نیاز داریم تا بازیکنان به شناخت کافی از یکدیگر برسند و بتوانند درون زمین به‌خوبی یکدیگر را پوشش دهند. در این صورت گام اول ما که بقا در لیگ برتر است برداشته می‌شود.»


او افزود: «در رقابت‌های طولانی مدتی همچون لیگ، استارت اولیه خیلی مهم است. ما اگر بتوانیم شروع خوبی در بازی‌های این فصل داشته باشیم و امتیازات مهمی را در هفته‌های اول جمع کنیم می‌توانیم به هدف اصلی‌مان که قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول است در پایان فصل دست پیدا کنیم. به یکایک بازیکنان تیم گفته‌ام که این توانایی را دارند که در بالاترین سطح خود بازی کنند و ضمن پیشرفتی که برای‌شان حاصل می‌شود تیم را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند. رمز موفقیت ما خودباوری است و امیدوارم برنامه‌ریزی هدفمندی که انجام داده‌ایم در این فصل به نتیجه خوبی برسد.»


سرمربی پارس‌جنوبی جم در مورد اینکه قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ چقدر در موفقیت یک تیم موثر است، بیان داشت: «قرعه برای همه مهم است و به‌طور حتم در نتیجه‌گیری بی‌تاثیر نیست. ولی ما باید به نحوی آماده شویم که در مقابل حریفان نامدار هم نتیجه بگیریم. اگر چه هیچ تیمی در لیگ برتر آسان نیست و همه رقبا برای ما خطرناک هستند.»


وی در مورد اینکه عنوان شده بود تیم پارس‌جنوبی جم شرایط مالی بسیار خوبی دارد و این تیم مشکلی برای جذب بازیکن ندارد، اظهارداشت: «اینکه باشگاه پارس‌جنوبی جم پرداخت‌های مالی خود را به موقع انجام می‌دهد دلیل بر پولدار بودن تیم نیست. باشگاه بودجه متعارفی را برای لیگ برتر درنظر گرفته و به نحوی هزینه می‌کند که بتواند جوابگوی بازیکنان و کادرفنی تیم باشد.»


تارتار در مورد اینکه با این حساب او به دنبال جذب ستاره برای تیمش نیست، یادآور شد: «تیم ما این شرایط را ندارد که بازیکن گرانقیمت جذب کند در واقع چنین پولی نداریم ولی در حد خودمان مهره‌هایی را گرفته‌ایم که می‌توانند در لیگ برتر اثربخش باشند. از نظر من همه بازیکنان تیم می‌توانند در تیم ستاره باشند. هر بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند تا به نتیجه برسیم ستاره ماست و در این راه از همه بازیکنان تیمم حمایت می کنم.»


او در خصوص اینکه موفق شده تمامی بازیکنانی که می‌خواهد را جذب کند و چقدر به جوانان فرصت بازی می‌دهد، اظهارکرد: «در بیشتر پست‌ها تیم را تقویت کردیم و و با جذب یک مهاجم فرصت ‌طلب و با تجربه و آوردن یک دروازه‌بان آماده تیم کاملی می‌شویم. به طور حتم بازیکنان جوان همچون فصل گذشته می‌توانند نقش مهمی در تیم داشته باشند و در طول رقابت‌های لیگ در ترکیب تیم قرار می‌گیرند. ما این توانایی را داریم که بازیکنان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته