دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 17:02

برگزاری سیزدهمین مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان واحد یزد با حضور 2900 فارغ‌التحصیل

همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، سیزدهمین جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور 2900 فارغ التحصیل در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 18872

به گزارش خبرنگار آنا، سیزدهمین مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد از سوی حوزه معاونت دانشجویی واحد و با همکاری حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی با حضور 2900 نفر از فارغ التحصیلان روز پنج شنبه 31 اردیبهشت 94 از ساعت 16 عصر در سالن ورزشی ولایت این دانشگاه برگزار می شود.


دکتر سید علی آقا میرجلیلی معاون دانشجویی واحد یزد در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: مراسم تجلیل و نکوداشت دانش آموختگی 2900 نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری به بهترین شکل ممکن و در شان فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.


وی افزود: این مراسم علاوه بر برنامه های متنوع و شاد فرهنگی از دانشجویان نمونه، مدیران گروه های آموزشی، برگزیدگان علمی پژوهشی و ... نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.


میرجلیلی یادآور شد: این مراسم با حضور مسئولین سازمان مرکزی، اعضای هیات امنای استانی، مسئولان استانی و روسای واحد های دانشگاهی استان یزد برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب