دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در منطقه آمایشی 8 کشور

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مقام نخست نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی را کسب کرد

مرحله اول نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.دانشجوی واحد کرمان دانشگاه آزاد اسلامی در این المپیاد موفق به کسب عنوان نخست در منطقه آمایشی 8 کشور شد.
کد خبر : 188659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، در این المپیاد علمی، دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه‌های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، فلسفه پزشکی و آموزش پزشکی به رقابت پرداختند.


محمد دریجانی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این المپیاد موفق به کسب عنوان نخست نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در منطقه آمایشی 8 کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی و آزاد اسلامی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان در حیطه فلسفه پزشکی شد.


مرحله اول نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مناطق آمایشی 10گانه برگزار و منتخبین در مرحله دو م که در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد بصورت کشوری و سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


این المپیاد هرساله توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و دانشجویان برتر رشته های پزشکی سراسر کشور در آن به رقابت می پردازند.



انتهای پیام/

برچسب ها: کرمان واحد کرمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته