دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1396 - 12:52

تجلیل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

با حضور عباسعلی دانا فر مدیر و  برخی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد تجلیل شد.
کد خبر : 188608

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران علاوه بر افتخار کسب یک مقام اولی و دو مقام دومی ویژه تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد افتخاراتی را نیز نصیب تیم اعزامی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی یزد با هدف توسعه دانش رباتیک در بین دانش آموزان این استان نسبت به عقد تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام و با اعزام کارشناسان خود در بین دانش آموزان علاقه مند نسبت به توسعه و نشر این دانش اقدام کرده است.


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسداشت این حرکت واحد یزد با حضور در دفتر رئیس دانشگاه از زحمات واحد به ویژه معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد که در رشد و توسعه فعالیت های رباتیک در کانون و راه یابی تیم های اعزامی کانون به دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران اهتمام وریزه بود، تجلیل و تشکر کرده و لوح سپاس خود را تقدیم وی کرد.


از افتخارات تیم های اعزامی کانون می توان به رأی داوران دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به محمد جوادتوکلی عضو مرکز شماره 3 یزد و شرکت کننده در لیگ نمایشی، به عنوان برگزیده در بخش مکانیک، و کسب جواز حضور در مسابقات سال 2018 به وی و یا طراحی ربات قنات نورد در لیگ نمایشی اشاره کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته