دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1396 - 13:36
در گفت‌وگو با آنا؛

اکبرمیثاقیان: پسرم با تایید کادرفنی جذب شد/ انشاالله به مشکل مالی نمی‌خوریم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: پسر من هم یک بازیکن است که از لحاظ فنی مورد تایید کادرفنی تیم قرار گرفت و جذب تیم شد.
کد خبر : 188602

اکبر میثاقیان در خصوص اینکه باشگاه سیاه‌جامگان توانسته خواسته‌‌های او را تامین کند یا نه،‌ به خبرنگار ورزشی آنا،‌ گفت: «طبق قول و قرارهایی که داشتیم تا اینجا جلو رفتیم و سعی شده تا تیمی را آماده کنیم که بتواند فصل آینده در لیگ برتر موفق شود. مدیران باشگاه دوست دارند تیم سیاه‌جامگان در لیگ برتر نتیجه بگیرد و برای همین هم هزینه‌‌های زیادی را متقبل شده‌اند. باید دست به دست هم دهیم تا به موفقیت برسیم.»


وی ادامه داد: «انشاالله که در طول لیگ هفدهم به مشکل نمی‌خوریم. بالاخره مدیران باشگاه در تلاش هستند تا تیم نتیجه بگیرد. اگر هم در برهه‌ای کمی کمبود مالی داشتیم، سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را در آن زمان بگیریم تا دچار حاشیه نشویم و امتیازات مهمی را از دست ندهیم.»


سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: «امسال در توافقی که با مدیران باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است از بازیکنان جوان و جویای نام در تیم استفاده کنیم و قراردادهای مالی بالایی نبندیم که در طول فصل برای باشگاه دردسر شود. برای همین هم 15 بازیکن آینده‌دار جذب کرده‌ایم تا در لیگ برتر به مشکل مالی نخوریم. در حال حاضر هم روزانه دو نوبت تمرین می‌کنیم تا زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر از لحاظ بدنی آماده باشیم.»


میثاقیان در مورد اینکه چه شد که پسرش هم یکی از بازیکنان سیاه‌جامگان شد، بیان کرد: «پسر من هم یک بازیکن است که از لحاظ فنی مورد تایید کادرفنی تیم قرار گرفت و در تلاش است تا با تمرینات خوب خود را به ترکیب تیم نزدیک کند. به طور حتم اگر نتواند به تیم کمک کند به او بازی نمی‌رسد.»


او در مورد اینکه در چه پست‌هایی بازیکن گرفته است، بیان کرد: «ما در تمامی پست‌ها به بازیکن نیاز داشتیم و برای همین همه جوره تیم را تقویت کردیم. بازیکنان جوان ما جویای نام هستند و این توانایی را دارند که بتوانند مقابل حریفان نتیجه بگیرند. آنها می‌دانند که برای ماندن در لیگ برتر باید جنگید و برای همین هم با تمام وجود تمرین می‌کنند. سیاه‌جامگان در این فصل لیگ برتر بهتر از فصول قبل کار خواهد کرد چون تجربه این تیم در لیگ برتر بیشتر شده و همه می‌دانیم چگونه برابر حریفان نتیجه بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته