دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1396 - 20:40

شکست باز هم نصیب بلندقامتان ایران شد؛ سه شکست در سه بازی در هفته سوم!

در ادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال تیم ایران مقابل روسیه در هرست نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر : 188454

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دور سوم از هفته رقابت هلی لیگ جهانی والیبال 2017 از ساعت 19:55 دقیقه بین دو تیم ایران و روسیه آغاز شد.


ملی پوشان ایران در این دوره از رقابت ها از 8 دیداری که برگزار کردند سه پیروزی مقابل تیم های آرژانتین، لهستان و بلژیک به دست آوردند و در 5 دیدار باقی مانده مقابل تیم های برزیل ، ایتالیا، لهستان، امریکا و صربستان شکست خوردند و از صعود به مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی بازماندند. تیم ایران در این دوره از رقابت ها دو بار به مصاف لهستان رفت و در بازی اول این تیم را شکست داد اما شب گذشته مقابل این تیم شکست خورد.


ایگور کولاکوویج برای این مسابقه فرهاد سال افزون، رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مسعود غلامی و مهدی مرندی را روانه میدان کرد.


ست اول 26 بر24 روسیه


شروع بازی با برتری روسیه آغاز شد و به امتیاز 8 رسید و هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. پس از وقت استراحت ایران بهتر از روسیه ظاهر شد و بازی را به تساوی کشاند اما باز هم در ادامه بازی این روسیه بود که نسبت به ایران پیشی گرفته بود و در وقت استراحت دوم هم به سود در امتیاز 16 بر 14 به سود روسیه به وقت استراحت فنی دوم رفتند.


پس از استراحت فنی دوم باز هم ایران خوب بازی کرد و امتیاز را به تساوی کشاند.سرویس های خوب میرزاجانپور بازی را به سود ایران به امتیاز 19 بر 18 رساند.


اما در ادامه سرویس‌های هدفدار خوب از ملی پوشان ایران و در ادامه دفاع روی تور منسجم نتیجه بازی را 22 بر 19 به سود ایران کرد و همین باعث شد سرمربی روس‌ها درخواست وقت استراحت کند.


در ادامه روس ها نتیجه بازی را 24 بر 23 کردند و این بار کولاکوویچ بود که درخواست وقت استراحت داد. بعد از استراحت روس ها نتیجه را 24 بر 24 کردند و یک بار دیگر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند.


در نهایت ایران این ست را 26 بر 24 واگذار کرد.


ست دوم 25 بر 18 روسیه


در ست دوم روسیه خیلی زود به امتیاز 8 رسید و هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. امتیاز به 14 بر 9 رسیده بود که کولاکوویچ درخواست بازبینی داد اما وقتی رد شد او درخواست استراحت داد تا شاگردانش را کمی ریکاوری کند اما این وقت استراحت هم کاری از پیش نبرد و اشتباه بازیکنان ایران و خطای سرویس از سوی شاگردان کولاکوویچ نتیجه بازی را 16 بر 10 کرد تا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم بروند.در امتیاز 22 بر 17 باز هم کولاکوویچ درخواست استراحت داد تا شاید کمی نتیجه را به سود ایران تغییر دهد اما کار از پیش نرفت و این ست به سود روسیه به پایان رسید.


ست سوم 25 بر 18 روسیه


در ست سوم بازیکنان ایران جنگنده تر بازی کردند و امتیازات اغلب به سود ایران تمام شد. در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. کسب سه امتیاز متوالی از روس ها نتیجه بازی را 13 بر 11 به سود آنها کرد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. روس ها برتری خود در ست سوم را به خوبی کنترل کردند و نتیجه بازی به 21 بر 16 هم رسید.


در نهایت ایران ست سوم را هم 25 بر 18 واگذار کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته