دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 15:50
رئیس واحد بوشهر:

استادان بازوان توانمند مسئولان دانشگاه‌ها هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه استادان بازوان توانمند مسئولان دانشگاه ها هستند، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های اساتید باعث تعالی و رشد چشمگیر دانشگاه و تعالی دانشگاه ها باعث تعالی جامعه می شود.
کد خبر : 18840

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر ، نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با استادان دانشکده علوم انسانی صبح امروز با حضور دکتر یوسف قیصری رئیس واحد بوشهر، دکتر فاضل امیری معاون آموزشی، دکتر داوود یحیایی معاون پژوهش و فناوری و دکتر رضا دشتی رئیس دانشکده علوم انسانی و جمعی از استادان در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم انسانی برگزار شد.


دکتر یوسف قیصری، انتقادپذیری و مشورت گرایی را دو اصل مهم دانست و بیان کرد: در قرآن کریم و در آموزه های دینی به مشورت در کارها تأکید شده و ما نیز به عنوان یک مسلمان مکلف به مشورت در امور هستیم. جای هیچ تردیدی نیست که مشورت مهم ترین عامل موفقیت هر شخص، مجموعه یا سازمان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه از انتقاد سازنده و پیشنهاد ارزنده استقبال می کنیم ،اظهار کرد: اساتید دانشگاه از سرمایه های علمی دانشگاه محسوب می شوند که با ایده ها و طرح های بزرگ خود می توانند تحول عظیمی در جامعه به وجود آورند.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر ادامه داد: اساتید می توانند تحرک، نشاط، پویایی و مدیریت علمی را به نحو شایسته و از سوی دیگر نقش بسزایی در اهتمام به تقویت اخلاق اسلامی و دینی دانشجویان دارند.


در ادامه اساتید به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاد خود را ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته