دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1396 - 16:10

«برادرم خسرو» در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری روز دوشنبه 29 خردادماه در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر : 188395

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، فیلم «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 18:30 با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.


بنا بر این گزارش؛ داستان فیلم از این قرار است که نقش اول فیلم به نام خسرو (با هنرمندی شهاب حسینی)، مرد جوانی است که به بیماری دو قطبی مبتلاست و باید مدتی را در خانه برادرش ناصر (با بازی ناصر هاشمی) و همسرش (هنگامه قاضیانی) سپری کند؛ اما رفتارهای عجیب و کودکانه خسرو آرامش خانه ناصر را از بین می برد و...


«برادرم خسرو» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی این جشنواره شد. این فیلم سینمایی در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد.


احسان بیگلری (کارگردان و نویسنده)، پریسا هاشم پور (نویسنده)، سعید ملکان (تهیه کننده)، کیومرث پوراحمد (مشاور کارگردان)، محمدرضا جهان پناه (مدیر فیلمبرداری)، مصطفی خرقه پوش (تدوین)، حامد ثابت (موسیقی)، بابک کریمی طاری (طراح صحنه و لباس)، محمد کلاهدوز (طراح چهره پردازی)، علی نیک رفتار(عکاس)، بهناز شیربانی (مدیر رسانه ای)، شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.


علاقمندان جهت تماشای رایگان این فیلم همراه با نقد و بررسی، می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته