دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1396 - 15:50

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اوز، قهرمان یک تورنمنت

دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با عنوان یاران مرحومه فریبا هاشمی در رقابت‌­های چهارجانبه، یادواره مرحوم مهناز قائدی به میزبانی روستای گلار از توابع بخش اوز شرکت کردند.
کد خبر : 188362

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بازی­‌های چهارجانبه که تیم­های دختران نصر دانشگاه پیام نور مرکز اوز، بخش ارد و تیم میزبان حضور داشتند، تیم والیبال دانشگاه آزاد اوز که با نام مرحومه فریبا هاشمی (از دانشجویان دانشگاه آزاد که در تصادف جاده ای به رحمت ایزدی پیوست) در مسابقات شرکت کرده بود با سه تیم دیگر به رقابت پرداخت.


این مسابقات به صورت دوره‌ای و در دو شب متوالی در روستای گلار برگزار شد و در پایان رقابت، تیم­‌های یاران مرحومه فریبا هاشمی از دانشگاه آزاد اوز، بخش اَرَد و نصر از دانشگاه پیام نور اوز به ترتیب عنوان­‌های اول تا سوم را کسب کردند.


اسامی بازیکنان مرحومه فریبا هاشمی و قهرمان یادواره عبارتند از: فاطمه بذرافشان، سعیده حاجی پور، جهان بذرفشان، مینا انصاری، سیده سنا علوی، سیده فاطمه علوی، نسیم بذرفشان با مربیگری فاطمه هاشمی و سرپرست تیم فاطمه کامیاب.


فاطمه هاشمی، استاد دانشگاه آزاد اوز و مربی تیم در پایان از شورای اسلامی (مصطفی انصاری)، سرپرست و مربی تیم والیبال گلار (سمیرا انصاری و فاطمه پرچمی)، میزبانی خوب برگزارکنندگان مسابقات والیبال در روستای گلار و از همراهی، آسانا طیوری، فاطمه گرامپور، صفا نورانی و بنفشه نیامبارک سپاسگزاری کرد.


قرار است از بازیکنان قهرمان این دوره از بازی­‌ها در دانشگاه آزاد اوز قدردانی به عمل آید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته