دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1396 - 17:20
مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در گفت وگو با آنا؛

سایر تیم‌ها باید تلاش کنند خودشان را به پرسپولیس برسانند/ اماراتی‌ها به ما زمین نمی‌دهند

پندار خمارلو گفت: تیمی که قهرمان شد یعنی بهترین بازیکنان را دراختیار دارد و نباید دست به ترکیبش بزند. سایر تیم‌ها باید تلاش کنند تا خودشان را به تیم قهرمان برسانند.
کد خبر : 188319

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با آنا، در مورد بازدید او به همراه ترکاشوند از امکانات ورزشگاه شهر بیشکک در قرقیزستان برای میزبانی بازی پرسپولیس مقابل الاهلی گفت: «من به همراه ترکاشوند از طرف آقا طاهری مامور شدیم تا از ورزشگاه شهر بیشکک بازدید کنیم و این بازدید هم انجام شد و گزارش و فیلم چمن ورزشگاه دراختیار مسئولین باشگاه و سرمربی تیم قرار گرفت. چمن این ورزشگاه چندان مطلوب نبود و ایراداتی داشت که ما آن را به اطلاع باشگاه رساندیم.»


وی در مورد ملاک‌های باشگاه پرسپولیس برای انتخاب کشور مناسب برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «ما همه کشورهای آسیایی را بررسی کردیم و روی برخی از کشورها به نتیجه رسیدیم که روی آنها فکر می‌کنیم. قطر یکی از انتخاب‌های ما بود که به دلیل مناقشه سیاسی که با عربستان دارد از گزینه‌های ما خارج شد. همچنین کشورهای گرجستان و ارمنستان هم ملاک باشگاه بودند که به دلیل اینکه این کشورها جزء اروپا محسوب می‌شوند کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برگزاری بازی در این کشورها را نمی‌دهد. دوبی هم یکی دیگر از گزینه‌های ما بود که قطعا اماراتی‌ها به ما زمین نمی‌دهند.»


خمارلو افزود: «ملاک اصلی ما برای میزبانی چمن خوب و آب وهوای مناسب در زمان بازی است. بازی در مرداد ماه برگزار می‌شود و در آن فصل سال کشورهای حوزه خلیج فارس گرم‌ترین هوا را دارند. ضمن اینکه کشورهای آسیای میانه هم چمن های خوبی برای میزبانی ندارند. به عنوان مثال کشور تاجیکستان یکی از کشورهایی است که آب وهوای خوبی دارد و ایرانی‌های زیادی هم در این کشور زندگی می‌کنند اما چمن ورزشگاه‌های این کشور مصنوعی است و ما نمی‌توانیم در چمن مصنوعی به میدان برویم. همچنین مالزی هم یکی از گزینه‌های ما است که تنها مشکل این کشور بعد مسافت و دوری راه تیم را اذیت می‌کند.»


مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با تاکید بر اینکه چالش سختی برای انتخاب کشور میزبان دارند افزود: «کار خیلی سختی برای انتخاب کشور میزبان داریم و باید روی همه گزینه‌ها به خوبی کار کرد. امیدوارم بتوانیم با یک تصمیم درست و انتخاب عاقلانه باعث صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شویم.»


وی در خصوص آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: «تیمی که قهرمان شد یعنی بهترین بازیکنان را دراختیار دارد و نباید دست به ترکیبش بزند. سایر تیم‌ها باید تلاش کنند تا خودشان را به تیم قهرمان برسانند. ضمن اینکه پرسپولیس در نقل وانتقالات هم موفق بود وتاکنون 4 خرید خوب داشته است. در حال حاضر همه بازیکنان تیم قرارداد دارند و فقط کامیابی نیا قرارداد ندارد که تا آخر هفته وضعیت این بازیکن هم مشخص می‌شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب