دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1396 - 12:36

زیر پای بیرانوند خالی شد؛ مذاکره پرسپولیس با دروازه‌بان دو میلیاردی

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌‌آهن برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس به تهران آمد.
کد خبر : 188267

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ مصاحبه‌های علیرضا بیرانوند باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به دنبال گزینه‌ مناسبی برای جانشینی سنگربان اول تیم ملی باشند. بیرانوند پس از تساوی 3 بر 3 مقابل ذوب‌آهن در فصل گذشته در اعتراض به هوادارانی که او را بی‌غیرت خوانده بودند به خبرنگاران اعلام کرد دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند و مدتی بعد هم در واکنش به مبلغ نوشته شده در قرارداد سفید امضا شده‌اش گفت که مدیران پرسپولیس در قرارداد او دست برده‌اند و 300 میلیون تومان کمتر از مبلغ توافق شده در قرارداد درج شده است.


این صحبت‌های بیرانوند باعث دلخوری شدید مدیران سرخ‌پوش شده و پس از صحبتی که با برانکو ایوانکوویچ داشتند سرمربی سرخ‌پوشان اعلام کرد تنها گزینه‌ای که اجازه می‌دهد تا او با رفتن بیرانوند موافق کند، محمدرشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن است.


مظاهری که در 4 فصل اخیر وظیفه حفاظت از دروازه ذوب‌آهن را داشته به‌دنبال این است که به ترکیب اصلی تیم ملی برسد. به‌رغم آنکه باشگاه ذوب‌آهن بی‌میل نیست تا قرارداد او را تمدید کند ولی مظاهری به این باور رسیده که از ذوب‌آهن نمی‌تواند به تیم ملی برسد. او در اردوی تیم ملی گفته بود که در پاسخ به پیشنهاد سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد گفته که فقط با دو میلیارد تومان حاضر است قراردادش را تمدید کند.


از سوی دیگر دیروز ترکاشوند مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس با مظاهری برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرد و از این بازیکن خواست که به تهران بیاید که این بازیکن هم شب گذشته برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به تهران آمد.


گفته می‌شود یکی از شروط اصلی مظاهری برای حضور در پرسپولیس این است که به عنوان دروازه‌بان اول به این تیم می‌آید که البته با وجود بیرانوند چنین کاری شدنی نیست که گویا به وی گفته شده بیرانوند پیشنهاد خارجی دارد و احتمال ماندنش در پرسپولیس بسیار کم است.


قرار است امروز نماینده باشگاه پرسپولیس با مظاهریی مذاکره کند تا مراحل سرخ‌پوش شدن او طی شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته