دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1396 - 14:20

پیگیری قانونی محبوس شدن دانشجویان دختر در خوابگاه دانشگاه شهید چمران

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری محبوس کردن دانشجویان دختر دانشگاه چمران اهواز توسط مسئولان خوابگاه خبر داد.
کد خبر : 188082

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، همایون یوسفی با اشاره به اعتراض دانشجویان دختر به وضعیت سیستم‌های سرمایشی خوابگاه دانشگاه چمران، از پیگیری مشکل دانشجویان خبر داد و گفت: به دنبال پیگیری‌های مستمر در این زمینه، امروز نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه و نمایندگان دانشجویان در محل دانشگاه چمران به منظور رسیدگی به درخواست به حق دانشجویان برگزار می‌شود.


نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با به حق شماردن اعتراض دانشجویان ادامه داد: مسئولان دانشگاه باید با در نظر گرفتن اعتبار برای تعمیر، سرویس و تعویض سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خوابگاه‌ها قبل از آغاز فصل گرما اقدام کنند تا دانشجویان در این گرمای طاقت‌فرسا این چنین متحمل سختی نشوند.


وی اضافه کرد: دانشگاه چمران با همکاری دانشگاه آزاد و شرکت نفت خوابگاه‌های دیگری را برای دانشجویان آماده کرده‌اند که در صورت تمایل بتوانند در این مدت از آن خوابگاه‌ها استفاده کنند.


یوسفی با بیان اینکه مشکل به دلیل اختلال در سیستم سرمایشی ایجاد شده اما با توجه به فرسودگی دستگاه‌ها باید از قبل چنین مشکلی پیش‌بینی و سیستم‌ها به موقع سرویس می‌شدند، توضیح داد: متاسفانه به دلیل آنکه دانشجویان اکنون در خوابگاه‌ها به سر می‌برند نمی‌توان این سیستم‌ها را از مدار خارج کرد چراکه در این صورت اتاق‌ها به کل فاقد سیستم سرمایشی خواهند شد.


نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره محبوس کردن دانشجویان در خوابگاه، گفت: این موضوع و تصاویر پخش شده باید بررسی و در صورت واقعیت آن باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته