دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1396 - 14:25
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

اجرای طرح سنجش نوآموزان تا پایان شهریور ماه/ کودکان 5 سال تمام هم می‌توانند سنجش شوند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: سنجش پزشکی نوآموزان از نیمه دوم خرداد و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر : 188053

مجید قدمی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه سنجش نوآموزان از نیمه دوم خرداد آغاز شده است، گفت: بیش از 1500 پایگاه ثابت و سیار در سراسر کشور از 16 خرداد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که این فعالیت‌ها تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.


وی افزود: خانواده‌ها باید مبلغ 20 هزار تومان را بابت ارزیابی بینایی، شنوایی و پزشکی کودکان خود پرداخت کنند که البته به مدیران پایگاه‌ها این مجوز داده شده در صورت تشخیص و صلاحدید به 5 درصد خانواده‌ها این خدمات را رایگان و به 5 درصد به صورت نیم بهاء ارائه بدهند.


قدمی یادآور شد: خانواده‌هایی که فرزند 6سال تمام دارند می‌توانند با مراجعه به مدارس و انجام مراحل اولیه ثبت نام جهت تهیه وقت قبلی برای مراجعه به پایگاه‌های سنجش نیز اقدام کنند.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه عنوان کرد: هم‌چنین خانواده‌هایی که فرزند 5 سال تمام دارند می‌توانند برای انجام سنجش فرزندانشان از مرداد به پایگاه‌ها مراجعه کنند که نتایج حاصل از آن برای ثبت نام سال آینده آنها معتبر خواهد بود.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته