دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1396 - 11:42
در گفت‌وگو با آنا

مجید جلالی: برنامه تیم ملی به باشگاه‌ها آسیب می‌رساند/ چاره‌ای جز پذیرفتن نداریم

سرمربی پیکان گفت: معتقدم برنامه های تیم ملی خیلی سنگین است که به طور حتم به باشگاه‌ها آسیب می‌رساند اما برای موفقیت تیم ملی چاره‌ای جزء پذیرفتن برنامه کی‌روش نداریم.
کد خبر : 188050

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد هماهنگی مدیران سازمان لیگ با مربیان لیگ برتر برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: «مسئولین سازمان لیگ در یک جلسه برنامه‌های تیم ملی را در اختیار مربیان لیگ برتر گذاشتند و ما هم برنامه لیگ را مطالعه کردیم ولی مساله‌ای که در این برنامه وجود دارد این است که برنامه تیم ملی به ضرر باشگاه‌ها است ولی سازمان لیگ هم چاره‌ای برای تغییر آن ندارد.»


وی ادامه داد: «برنامه آماده سازی تیم ملی را طور دیگری نمی‌توانند اجراشود. تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی و نتیجه گرفتن در این مسابقات نیاز به آماده سازی دارد. من برنامه تیم ملی را مطالعه کردم و معتقدم برنامه خیلی سختی است که به طور حتم به باشگاه‌ها آسیب می‌رساند اما برای موفقیت تیم ملی چاره‌ای جزء پذیرفتن این برنامه نداریم.»


سرمربی پیکان در مورد آخرین وضعیت باشگاه پیکان برای حضور در لیگ برتر بیان کرد: «در حال حاضر تمرینات خودمان را در تهران پیگیری می‌کنیم و بعد از چند جلسه تمرین اردوی 2 هفته‌ای را در کردان کرج در دستور کار قرار می‌دهیم . به احتمال زیاد تیم را به اردوی خارجی نمی‌بریم و در داخل کشور کارمان را تا شروع لیگ ادامه می‌دهیم. چند بازیکن جوان خوب را به پیکان آوردیم که می‌توانند در فصل بعد پدیده‌های لیگ باشند. ضمن اینکه در چند روز آینده 2-3 بازیکن باتجربه هم به پیکان اضافه می‌شوند.»


جلالی در خصوص قطع همکاری باشگاه پیکان با مجتبی حسینی گفت: «حسینی در تمرینات پیکان شرکت کرد و 3 روز هم با ما تمرین کرد اما یک سری مواردی را مطرح کرد که من پذیرفتم او از پیکان برود. مواردی که حسینی مطرح کرد شخصی است و او دلالش را به من گفت که من با رفتن این مربی موافقت کردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته