دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1396 - 12:35

برگزاری دومین جلسه بررسی اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون اجتماعی دولت

دومین جلسه بررسی اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک در کمیته تخصصی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت و با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته و مسعود اشرفی دبیرکل در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر : 188041

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در این نشست که با شرکت نمایندگان سازمان ها و نهاد های مدعو برپا شد، مواد 4 تا 7 اساسنامه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با درج اصلاحاتی همراه شد.


قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک ایران از کمیته ملی المپیک 10 شهریور ماه سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و 24 شهریور به تصویب شورای نگهبان رسید. این قانون در تاریخ 28 مهر از سوی حسن روحانی، ریاست جمهور ابلاغ شد. در ابلاغ رئیس جمهور، کمیته ملی پارالمپیک مامور تدوین اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک شد. اساسنامه جدید پس از تدوین و تایید وزارت ورزش و جوانان تقدیم هیئت دولت شد و پس از تایید و تصوین نهایی در هیئت دولت، کمیته ملی پارالمپیک به طور رسمی از کمیته ملی المپیک انتزاع خواهد یافت.


جلسات تخصصی بررسی اساسنامه جدید کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان معرفی شده از سوی وزیران ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علوم، تحقیقات و فن آوری، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی کشور، صدا و سیما و معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب