دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 11:33

تغییر اجباری زمان اردوی تیم امید

به رغم تایید برنامه های تیم امید توسط کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال، اردو ملی پوشان ایران که قرار بود اوایل خرداد ماه در کشور اتریش برگزار شود لغو شد.
کد خبر : 18798

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دعوت 12 بازیکن تیم امید به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش باعث شد تا برنامه‌های تیم امید دستخوش تغییراتی شود که به هیچ مورد قبول کادر فنی این تیم نبود اما بالاجبار آن را قبول کردند .


پیش از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده‌ به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش قرار بود که محمد خاکپور بازیکنانش را به اتریش ببرد تا در یکی از کمپ‌های این کشور اردوی آماده‌سازی تیمش را برگزار کند اما قرار گرفتن نام تعداد زیادی از بازیکنان تیمش در فهرست کی‌روش باعث به تاخیر افتادن این اردو شد . البته حبیب کاشانی مدیر تیم ملی بارها با علی کفاشیان در این رابطه جلسه داشته است اما نتوانست وی را مجاب کند تا از کی‌روش بخواهد در اردوی ترکیه بازیکنان تیم امید را همراه خود ببرد.


با توجه به این تداخل برنامه از سوی کمیته تیم های ملی زمان جدیدی برای برگزاری اردو تیم امید به حبیب کاشانی اعلام شد.بر همین اساس تیم امید باید بعد از اتمام اردو ی تیم ملی بزگسالان اردوی خود را در اتریش برگزار کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته