دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1396 - 11:08
در گفت‌وگو با آنا؛

مدیرعامل گسترش فولاد: شجاعیان استقلالی می‌شود/ مبلغ پیشنهادی پرسپولیس خیلی پایین بود

مدیرعامل گسترش فولاد تاکید کرد اگر مشکلی خاصی پیش نیاید انتقال شجاعیان به تیم فوتبال استقلال قطعی‌ می‌شود.
کد خبر : 187977

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مذاکرات باشگاه استقلال با این باشگاه برای جذب داریوش شجاعیان گفت: «استقلالی‌ها این روزها تلاش زیادی برای جذب شجاعیان انجام دادند و مبلغ پیشنهادی خودشان را هم به ما نزدیک کردند. من فکر می‌کنم اگر مشکلی نباشد این انتقال طی یکی دو روز آینده صورت می‌گیرد البته مسئولین استقلال برای مذاکرات نهایی باید به تبریز بیایند.»


مدیر عامل گسترش فولاد در مورد مبلغ درخواستی این باشگاه برای صدور رضایت‌نامه شجاعیان گفت: «همانطور که بار‌ها گفته‌ام قرار داد شجاعیان با باشگاه دو ساله بود که طبق قرارداد برای سال اول 850 میلیون و برای سال دوم 950 میلیون تومان باید به این بازیکن بپردازیم که جمع این دو یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌شود. پیشنهاد ما از همان روز اول این عدد بود که البته باشگاه استقلال در ابتدا قبول نمی‌کرد اما بعد از چند سری مذاکره عدد پیشنهادی آنان به ما نزدیک‌‌تر شد.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال برای جذب شجاعیان باید مبلغ درخواستی ما را نقدا پرداخت کند که این پول دراختیار باشگاه گسترش فولاد قرار می‌گیرد و به شجاعیان تعلق نمی‌گیرد. این بازیکن هم باید دستمزدش برای فصل بعد را از استقلال دریافت کند.»


نصیرزاده در خصوص پیشنهاد پرسپولیس برای جذب شجاعیان افزود: «باشگاه پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن با ما تماس گرفت اما رقم پیشنهادی این باشگاه با رقم مدنظر ما فاصله زیادی داشت و خیلی پایین بود.»


مدیرعامل گسترش فولاد در رابطه با تمدید قرارداد میثم نقی‌زاده با این باشگاه گفت: «نقی‌زاده یکی از بازیکنان بسیار خوب ما است که در فصل گذشته هم بهترین بازیکن تیم بود. سرمربی تیم به این بازیکن نیاز دارد و ما هم قرارداد این بازیکن را تمدید کردیم.»


وی در خصوص آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه گسترش فولاد افزود: «نقل وانتقالات باشگاه در جریان است و ما به دنبال جذب چند مهره خوب دیگر هستیم. ضمن اینکه قرارداد رضا خالقی‌فر که یکی از بهترین بازیکنان ما در فصل گذشته بود را هم تمدید کردیم.»


نصیرزاده در مورد مکان اردوی پیش فصل این تیم گفت: «گسترش فولاد هم مانند اکثر تیم‌های لیگ برتر اردوی پیش فصلش را در ترکیه برگزار می‌کند. ترکیه هم کشور اروپایی است هم نزدیک ما است و نکته مهم اینکه برگزاری بازی دوستانه در اردوی پیش فصل از اهمیت زیادی برخوردار است که در ترکیه می‌توانیم بازی‌های دوستانه زیادی را برگزار کنیم. ضمن اینکه از نظر هزینه هم برگزاری اردوی در ترکیه ارزان‌تر از ایران درمی‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته