دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1396 - 10:21

اشرف بروجردی: خردجمعی و مدیریت آگاهانه از مهمترین شاخص‌های بالا بردن مشارکت زنان در انتخابات بود

رئیس ستاد زنان حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، خرد جمعی و مدیریت آگاهانه زنان را از مهمترین عوامل موفقیت در بالابردن مشارکت دانست و تصریح کرد: جامعه زنان آماده است که دوشادوش مردان در سیستم دولت حضوری فعال و موثر داشته باشد.
کد خبر : 187947

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مراسم تجلیل از فعالان ستاد زنان حجت الاسلام روحانی در استان تهران برگزار شد. در این مراسم که با حضور اشرف بروجردی، رئیس ستاد زنان حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از نمایندگان مجلس، مسولان کمیته های ستاد، اعضای شورای راهبردی و فعالین ستاد مناطق تهران برگزار شد، اشرف بروجردی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری زنان ما نشان دادند که شاخص مشارکت زنان نه تنها کمتر از مردان نیست بلکه این مشارکت را با حضور پرشور و حماسی خود به 50/5 درصد رساندند.


وی خرد جمعی و مدیریت آگاهانه زنان را از مهمترین عوامل موفقیت در بالابردن مشارکت عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی هاو سیاست گزاری ها ی هدایت گرایانه شورای راهبردی و اتاق فکرستاد زنان از عوال تاثیرگذار در این حضور پرشور و حماسی بود.


بروجردی در ادامه با تاکید بر لزوم حضور زنان در پست های کلان و مدیریتی جامعه تصریح کرد: باید تلاش شود تا از توانمندی های زنان در تمامی عرصه های اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی،،،،، جهت توسعه و آبادانی ایران عزیز استفاده شود.


رئیس ستاد زنان حسن روحانی انتظارات حوزه زنان را از دولت افزایش حضور زنان در پست های کلیدی بیان کرد و افزود: همانطور که رئیس جمهور محترم وعده دادند جامعه زنان آماده است که دوشادوش مردان در سیستم دولت حضوری فعال و موثر داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب