دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1396 - 13:48
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با آنا؛

داستان «جباروف» از حواشی دردسرساز لیگ است/ از سپاهان فقط قهرمانی می‌خواهیم / ذوب‌آهن می‌تواند در نقش‌جهان بازی کند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان گفت: با حضور کرانچار و بازیکنان موردنظر او که جذب شده‌اند همه چیز برای قهرمانی تیم در رقابت‌های لیگ برتر فراهم شده است.
کد خبر : 187945

بهرام سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه شرکت فولاد مبارکه چه انتظاری از تیم سپاهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دارد، گفت: «ما هزینه‌های زیادی برای تیم فوتبال کرده‌ایم و سرمربی خوبی هم در راس کادر فنی خود قرار داده‌ایم. تمامی بازیکنانی که کرانچار خواسته را جذب کردیم و هر آنچه نیاز یک تیم بوده را در اختیار مجموعه گذاشته‌ایم. طبیعی است که با توجه به امکاناتی که در اختیار مجموعه باشگاه سپاهان قرار داده‌ایم انتظار ما قهرمانی در رقابت‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است و همه باید تلاش کنند تا سپاهان بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود.»


او در مورد اینکه چه عواملی را در قهرمان نشدن سپاهان در دو فصل اخیر دخیل می‌داند، اظهارداشت: «هر تیمی فراز و نشیب دارد و سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست. یک سری عوامل در دو سال اخیر دست به دست هم داد تا تیم از قهرمانی فاصله بگیرد. به علت نامعلوم کرانچار از تیم جدا شد و جایگزین‌هایی هم که جای این مربی کروات آمدند به دلایل مختلفی نتوانستند در تیم موفق باشند و بازیکنانی هم که جذب تیم شدند در انجام وظایف‌شان به طور کامل موفق نبودند. بحمدلله کرانچار برگشته و قرارداد دو ساله‌ای دارد. بازیکنان موردنظر او جذب شده‌اند و همه چیز برای رسیدن به قهرمانی فراهم است.»


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان درباره ماجرای سرور جباروف که باعث ایجاد تنش بین سپاهان و استقلال شده است، بیان داشت: «داستان این بازیکن هم جزو حواشی دردسرساز لیگ برتر فوتبال ایران شده است. من خیلی خودم را وارد این ماجرا نمی‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر این مسئله حل و فصل شود.»


سبحانی در خصوص اینکه باشگاه سپاهان این اجازه را به ذوب‌آهن می‌دهد که بازی‌های خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کند یا نه، تصریح کرد: «سال‌های سال باشگاه سپاهان تلاش کرد تا این ورزشگاه آماده بهره‌برداری شود. فصل گذشته ما دیدارهای مهمی را در آن برگزار کردیم. ولی هدف اصلی ما این بوده که به نقش‌جهان فراتر از دیدارهای باشگاهی نگاهی ملی شود و بازی‌های بین‌المللی در آن برگزار شود.»


وی افزود: «هر تیمی که درخواست داشته باشد، می‌تواند بازی های خود را در نقش‌جهان برگزار کند و آنجا فقط محل بازی‌های سپاهان نیست. باید شرایطی فراهم شود که امکان بازی تیم‌های دیگر نیز در این ورزشگاه فراهم شود. به طور حتم اگر مجموعه ذوب‌آهن درخواستی برای بازی در نقش‌جهان دارد با ارائه آن به ما می‌تواند در آنجا بازی‌های خانگی‌اش‌ را برگزار کند.»




انتهای پیام/

برچسب ها: سرور جباروف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته