دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1396 - 12:32

وزیر بهداشت: اگر تعهد سیاسی خالصانه برای رفع مشکلات به وجود نیاید، نمی‌توانیم کشور را بسازیم

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی در کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی حداقل از نظر مادی، مقتدر هستند بنابراین عقل حکم می‌کند که در منطقه آشوب زده‌ای مانند خاورمیانه همه با هم باشیم و وحدت و همدلی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
کد خبر : 187610

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته در ضیافت افطاری کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از محیط‌های دانشجویی، حرکت‌هایی مانند حرکات اوایل انقلاب اسلامی می‌بینم اما کشور هزینه‌های زیادی کرد تا ما اصلاح و پخته شویم اما متاسفانه احساس می‌کنم که همان شرایط و فضا با هزینه‌های سنگین‌تر، در حال تکرار شدن است.


وی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی(ع)، خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم که در این شب‌های عزیز حتما برای کشور، دولت، قوه قضاییه، مجلس و همه ارکان نظام جمهوری اسلامی دعا کنید، زیرا در صورتی که صحیح کار کنند و حل مشکلات مردم و دستگیری از نیازمندان در اولویت باشد و تعهد سیاسی خالصانه داشته باشند کشور ساخته خواهد شد.


هاشمی ضمن تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی در کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی حداقل از نظر مادی، مقتدر هستند بنابراین عقل حکم می‌کند که در منطقه آشوب زده‌ای مانند خاورمیانه همه با هم باشیم و وحدت و همدلی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.


وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر تعهد سیاسی خالصانه برای ساختن کشور و رفع مشکلات مردم، محرومان و مستضعفان به وجود نیاید، نمی‌توانیم کشور را بسازیم و البته برای ایجاد و حفظ اتحاد به اخلاق نیاز داریم.


هاشمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون وجود اخلاق هیچ مزیتی به سایر نظام‌های دنیا ندارد و اگر اخلاق در جامعه وجود داشته باشد و همه به قیامت و روز حساب، اعتقاد داشته باشند و از خدا بترسند، تصمیم‌ها هم الهی می‌شود و رنگ و بوی شخصی، جناحی و قبیله‌ای نخواهد داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته