دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس جمهوری مالی حمله های تروریستی در تهران را محکوم کرد

'ابراهیم بوبکر کیتا' رئیس جمهوری و 'اسحاق سدبی' رئیس مجلس مالی در پیام هایی جداگانه به همتایان ایرانی خود،حمله های تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران را شدیدا محکوم کردند.
کد خبر : 187517

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، رئیس جمهوری مالی در پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، ضمن ابراز تاسف شدید از حمله های تروریستی چهارشنبه گذشته در تهران، این اقدام ها را بسیار زشت و مخالف اصول و ارزش های اسلامی و همچنین مخالف صلح و تفاهم و بردباری دانست و به شدت آن را محکوم کرد.


وی در ادامه این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، ضمن تسلیت به دولت و مردم ایران و همچنین خانواده های داغ دیده، برای شادی روح شهدا دعا و برای مجروحان این حمله های تروریستی آرزوی سلامتی کرد.


همچنین رئیس مجلس مالی نیز در پیامی جداگانه خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، از این حمله ها ابراز از تاسف کرد و گفت: دشمنان صلح این آزمون بزرگ را بر ایران تحمیل کرده اند و هدف دشمنان از چنین اعمالی ،ایجاد فضای ترس و نابود کردن تلاش های ایران برای پیشرفت و توسعه است.


وی در ادامه به خانواده های داغ دیده و مقام های ایرانی و همچنین نمایندگان مجلس ایران و رئیس آن تسلیت گفت.


صبح چهارشنبه گذشته در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) 17 تن شهید و دهها تن زخمی شدند.


گروه تروریستی - تکفیری داعش مسئولیت این حملات را به عهده گرفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته