دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1396 - 09:34

برتری خروس‌های 10 نفره برابر سه‌شیرها

تیم ملی فرانسه به رغم اینکه یک نیمه را 10 نفره بازی کرد اما موفق شد از سد انگلیس عبور کند.
کد خبر : 187281

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی فرانسه موفق شد در دیداری دوستانه در شهر پاریس، مقابل انگلیس به برتری برسد.


انگلیسی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که هری کین گل اول بازی را به ثمر رساند اما تیم میزبان خیلی زود توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 22 بود که ساموئل اومتیتی روی یک توپ برگشتی، حساب کار را 1-1 کرد.



در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، در دقیقه 43، جبرئیل سیدیبه، از به هم ریختگی خط دفاعی انگلیس استفاده کرد و فرانسه را پیش انداخت.


اما در ابتدای نیمه دوم خطای واران روی دله الی، یک ضربه پنالتی برای انگلیس و یک کارت قرمز برای مدافع فرانسه به همراه داشت. هری کین پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 2-2 کرد.


فرانسوی ها علی رغم 10 نفره شدن نمایش خوبی داشتند و سرانجام در دقیقه 78 به گل سوم رسیدند. این بار نوبت عثمان دمبله بود که با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه انگلیس فرستاد. تلاش سه شیرها برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و بازی با برتری 3-2 فرانسه به پایان رسید.


* توقف نروژ برابر سوئد


تیم های ملی نروژ و سوئد نیز شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی یک بر یک رسیدند. محمد الیونسی برای نروژ و ساموئل آرمنتروس برای سوئد گلزنی کردند.


سوئد برخلاف نروژ شانس زیادی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد و در گروهش اول است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته